رفتن به محتوای اصلی

پاسخگویی به 565 تماس مردمی در هفتمین دوره طرح "شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو"

پاسخگویی به 565 تماس مردمی در هفتمین دوره طرح
با اجرایی شدن هفتمین دوره طرح "شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو" ، مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر به 565 تماس مردمی در سامانه 137 پاسخ دادند.

به گزارش شهر‌‎نیوز، با اجرایی شدن برنامه هفتم طرح " شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو" 22 نفر از مدیران شهری شهرداری و 2 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر برای پاسخ‌گویی مستقیم به تماس‌های شهروندان در مرکز 137 حضور یافتند.

مدیران ارشد شهرداری قم و اعضای شورای اسلامی شهر به 565 تماس مردمی در رابطه با حوزه‌های مختلف در سامانه  مردمی 137 پاسخ دادند.

گفتنی است 7 دوره طرح شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو با بازخورد مناسبی در بین شهروندان روبرو شده است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tCPfv