رفتن به محتوای اصلی
۲۶ فروردین, ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۵
امیرآبادی:

پیگیری تأمین واگن پروژه مترو برای بهره‌برداری در سفر دوم رئیس جمهور به قم

پیگیری تأمین واگن پروژه مترو برای بهره‌برداری در سفر دوم رئیس جمهور به قم
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌هایی از طریق مجلس شورای اسلامی و دولت درباره تأمین واگن صورت گرفته است که امیدواریم برای سفر دوم رئیس جمهور به قم، این پروژه آماده بهره‌برداری باشد.

به گزارش شهرنیوز، احمد امیرآبادی در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه مترو قم و ایستگاه شهید مطهری این پروزه مهم شهری، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: این پروژه سال‌ها در قم فعال بوده و از ماه‌ها قبل آماده بهره‌برداری قرار دارد.
وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین مشکل این پروزه تأمین واگن است، ابراز کرد: پیگیری‌هایی از طریق مجلس شورای اسلامی و دولت درباره تأمین واگن صورت گرفته است که امیدواریم برای سفر دوم رئیس جمهور به قم، این پروژه آماده بهره‌برداری باشد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فاز نخست خط اول مترو تا میدان مطهری کامل شده و فاز دوم نیز تا میدان ولیعصر(عج)  تونلینگ آن تکمیل و مابقی تا مسجد مقدس جمکران به صورت دستی انجام خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری تلاش‌های زیادی برای این پروزه انجام و باید زودتر به بهره‌برداری برسد، افزود: امیدواریم این پروژه هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد تا شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/ruN9