رفتن به محتوای اصلی

کارگروه یکپارچه‌سازی قراردادها در شهرداری قم تشکیل شد

کارگروه یکپارچه‌سازی قراردادها در شهرداری قم تشکیل شد
مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم گفت: به‌منظور صرفه‌جویی در زمان تنظیم قراردادها، کارگروه یکپارچه‌سازی قراردادها در شهرداری قم تشکیل شد.

حامد یاوری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، از مکانیزه کردن فرایند کار در حوزه امور قراردادها خبر داد و اظهار کرد: در سلسله جلسات معاونت برنامه‌ریزی، تصمیماتی گرفته شد تا گردش فرایندها در حوزه امور قراردادها به‌صورت مکانیزه انجام شود.

 وی افزود: در راستای نظارت بر امور اجرایی و قراردادها، حوزه قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم به‌عنوان ناظر بر قراردادها و اجرای کار انتخاب شد.

 مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم تصریح کرد: نظارت دقیق در زمان انعقاد قرارداد موجب می‌شود تا همه موارد ثبت در قراردادها ثبت شود و مشکلی برای شهرداری در زمان تأخیر قراردادها ایجاد نشود.

 یاوری‌فر اضافه کرد: به‌منظور ایجاد وحدت رویه در راستای مشخص شدن وظایف معاونت‌ها در قبال قراردادها و شناسایی تمدید کننده و تغییردهنده قراردادها، دستورالعملی تهیه و تنظیم‌شده و به شورای اسلامی شهر قم ارائه خواهد شد.

 وی نبود قالب ثابت در اجرای فرایندها را یکی از مشکلات موجود در شهرداری‌ها دانست و گفت: کارگروه یکپارچه قراردادها در شهرداری قم به‌منظور استفاده از زمان در تنظیم قراردادها، از سال گذشته آغاز و اجرایی شد.

 مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم افزود: در تلاش هستیم تا با به نتیجه رسیدن دستورالعمل موافقت‌نامه و شرایط عمومی قراردادهای خرید، شاهد تأثیر خوبی در زمان و کیفیت فرایند امور معاملاتی باشیم.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/FZPwr