رفتن به محتوای اصلی
سازمان توسعه و عمران
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم:

استقرار خودروهای آتش‌نشانی قم در مراکز جمعیتی در سالروز شهادت حضرت معصومه (س)

استقرار خودروهای آتش‌نشانی قم در مراکز جمعیتی در  سالروز شهادت حضرت معصومه (س)
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از استقرار خودروهای آتش‌نشانی در مراکز جمعیتی شهر در سالروز شهادت حضرت معصومه(س) خبر داد.

سید محمد جواد سجادی در گفت و گو با خبرنگار شهرنیوز اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم طبق سنوات گذشته در روز ۱۰ ربیع الثانی مصادف با سالروز وفات شهادت گونه حضرت معصومه (س) برای ایمنی شهروندان و زائران واحد های خود را شهر قم مستقر می‌کند.

وی افزود: در این راستا ضمن آماده باش کامل تمام نیروها و ۲۵ ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر، تمهیدات ویژه ای برای ایمنی شهروندان و زائران در نظر گرفته شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی قم گفت: آتش نشانی قم در این روز تعدادی از خودرو های اطفا حریق و موتور سیکلت های مجهز به AFT در اطراف حرم مطهر ، هیئات مذهبی ،مسیر دسته های عزاداری و ورودی های مهم شهر و نقاط پر تردد مستقر می‌کند.

سجادی اضافه کرد: به منظور پیشگیری از حریق و حوادث کارشناسان این سازمان قبل از آغاز مراسمات از موکب ها ، مساجد و تکایا بازدید های ایمنی را به عمل آورنده‌اند و برای آمادگی بیشتر مسئولان موکب ها ، آموزش های ایمنی و اطفا حریق را به آنها ارائه و تعدادی خاموش کننده آتش نشانی در اختیار مواکب قرار داده شده است.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/MyPlB