رفتن به محتوای اصلی
سازمان توسعه و عمران
۲۳ مهر, ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۴
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم:

ضرورت مناسب‌سازی معابر شهر قم برای افراد کم‌توان

ضرورت مناسب‌سازی معابر شهر قم برای افراد کم‌توان
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: در زمینه مناسب‌سازی معابر برای افراد دارای معلولیت لازم است تا با برنامه‌ریزی دقیق و میان‌مدت از سوی مجموعه خدمات شهری و معاونت عمرانی شهرداری قم، شاهد بهبود شرایط در این زمینه باشیم.

به گزارش شهرنیوز، نرجس نیازمند در یکصد و چهلمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر که صبح امروز_ دوشنبه بیست و سوم مهر_ در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به حقوق و نیازهای افراد نابینا و کم‌بینا اظهار کرد: در گذشته کمیته‌ای زیر نظر شورای شهرسازی برای پیگیری مسائل مربوط به مناسب‌سازی معابر و امکانات شهری برای افراد دارای معلولیت تشکیل شده بود، اما انتظارات و اقدامات لازم به‌طور کامل تحقق نیافته است.

وی افزود: شهرداری قم در سال گذشته بودجه مناسبی برای مناسب سازی معابر برای افراد نابینا اختصاص داده است، اما هنوز فاصله زیادی با استانداردهای جهانی در مناسب‌سازی فضاهای شهری داریم.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: بعضی معابر نه تنها برای افراد دارای معلولیت، بلکه حتی برای افراد سالم نیز دشوار است که امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و میان‌مدت از سوی مجموعه خدمات شهری و معاونت عمرانی شهرداری قم، شاهد بهبود شرایط در این زمینه باشیم.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/MRPFd