رفتن به محتوای اصلی
سازمان توسعه و عمران
۹ خرداد, ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۱
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قم خبر داد:

فرصتی برای شهروندان قمی/ارائه 40 درصد تخفیف پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند قم تا پایان خردادماه

فرصتی برای شهروندان قمی/ارائه 40 درصد تخفیف پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند قم تا پایان خردادماه
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: 40 درصد تخفیف خوش‌حسابی با پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند در سال 1403 ویژه تولیدکنندگان پسماند واحدهای غیرمسکونی ارائه می‌شود .

به گزارش واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به اهمیت پرداخت عوارض بهای خدمات پسماند اظهار داشت: بر اساس ماده 8 قانون مدیریت پسماند، کلیه تولیدکنندگان پسماند می‌بایست نسبت به پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند خود بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور و تعرفه مصوب شورای اسلامی شهر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت پسماند در تمامی مراحل شامل تولید، جمع‌آوری، انتقال، پردازش و دفن نیاز به مدیریت ویژه و خاص دارد، ادامه داد: نقش مشارکت شهروندان در مدیریت بهینه پسماندها و ارتباط آن با نحوه و میزان تولید پسماند، تفکیک از مبدأ، رعایت نظافت شهری و ... مهم و مؤثر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اینکه تخفیفاتی ویژه برای شهروندانی که در این طرح ویژه واحدهای غیرمسکونی مشارکت کنند، در نظر گرفته‌شده است، گفت: تخفیفات ویژه پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند در سه‌ماهه ابتدای سال جاری40 درصد، در سه ماه دوم سال 25 درصد و سه ماه سوم 15 درصد در نظر گرفته‌شده است.

 میرابراهیمی با اشاره به تخفیف ویژه برای مشارکت‌کنندگان در طرح تفکیک پسماند از مبدأ، خاطرنشان کرد : یک تا 30 درصد تخفیف به‌علاوه موارد یاد شده ویژه شهروندانی بوده که اقدام به جداسازی پسماندهای خشک و تحویل آن به غرفه‌ها و خودروهای مخصوص جمع‌آوری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان با پرداخت به‌موقع بهای خدمات ما را در داشتن شهری پاکیزه و عاری از هرگونه آلودگی با مدیریت بهینه پسماند یاری نمایند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم اضافه کرد: همچنین تعداد 5000 پیامک جهت اطلاع‌رسانی واحد غیرمسکونی در خصوص تخفیفات سه ماه ابتدایی سال ارسال‌شده است

انتهای پیام/103


https://qom.ir/ZAPAo