رفتن به محتوای اصلی
سازمان توسعه و عمران
۲۴ مهر, ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۲
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم:

معابر شهر قم برای افراد معلول و نابینا مناسب‌سازی شود

معابر شهر قم برای افراد معلول و نابینا مناسب‌سازی شود
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم: نیاز به مناسب‌سازی معابر شهر قم برای افراد معلول و نابینا احساس می‌شود. با برنامه‌ریزی دقیق و میان‌مدت از سوی خدمات شهری و معاونت عمرانی شهرداری، می‌توان شرایط را بهبود بخشید.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در صد و چهلمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم ضمن تسلیت ایام سوگواری بانوی کریمه اهل‌بیت (ع) اظهار داشت: امروز باید قدردان و شاکر هم‌جواری با حضرت معصومه (س) و فرصت خدمت‌رسانی به زائران این بانوی کریمه باشیم.

وی باتوجه‌به حضور مهمانان نابینا در صحن علنی شورای شهر قم و روز جهانی عصای سفید افزود: باید مناسب‌سازی شهر قم برای کم‌توانان جسمی و سالمندان و همچنین مادران دارای فرزند زیر دو سال در دستور کار جدی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تشکیل کمیته مناسب‌سازی زیر نظر کمیسیون شهرسازی را یادآور شد و گفت: متأسفانه باوجود تأمین ردیف بودجه مناسب برای مناسب‌سازی شهر هنوز تا شرایط مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی از اقدامات انجام شده در مناسب‌سازی شهر تشکر کرد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی درست در کمترین زمان شاهد حضور ایمن تمام اقشار جامعه در شهر باشیم و فرصت فعالیت‌های اجتماعی را از این افراد نگیریم.


منبع مطلب: روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم
https://qom.ir/MZP9D