رفتن به محتوای اصلی
سازمان توسعه و عمران

موکب «مهربانو» ویژه بانوان در حرم حضرت معصومه (س) برپا شد

موکب «مهربانو» ویژه بانوان در حرم حضرت معصومه (س) برپا شد
موکب «مهربانو» به همت خادمان اداره فرهنگی خواهران حرم مطهر حضرت معصومه (س) با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم در ایام شهادت بانوی کرامت از ۲۲ الی ۲۴ مهرماه، هر روز از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در صحن جوادالائمه (ع) برپا شد.

به گزارش واحد خبر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، موکب «مهربانو» ویژه بانوان در حرم مطهر بانوی کرامت به همت خادمان اداره فرهنگی خواهران حرم مطهر با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم در ایام شهادت حضرت معصومه (س) میزبان بانوان زائر می‌شود.

موکب «مهربانو» از ۲۲ الی ۲۴ مهرماه در ایام شهادت حضرت معصومه (س) با هدف ارتقای سطح خدمات‌رسانی و ایجاد یک تجربه معنوی و فرهنگی برای زائران از ساعت ۱۶ الی ۲۱ فعال و پذیرای بانوان زائر در حرم مطهر است.

این موکب با ارائه غرفه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی در صحن جوادالائمه (ع) حرم مطهر بانوی کرامت به زائران خدمت‌رسانی می‌کند؛ این برنامه فرصتی برای ارائه خدمات به بانوان زائر و ایجاد فضایی معنوی و فرهنگی در ایام شهادت حضرت معصومه (س) محسوب می‌شود و تلاش بر این است که زائران از امکانات و خدمات مختلفی از قبیل پذیرایی، مشاوره‌های مذهبی و فرهنگی در این موکب برخوردار شوند.

هدف از برپایی این برنامه فراهم کردن فضایی امن و آرام برای بانوان زائر است تا در کنار بهره‌مندی از خدمات فرهنگی، لحظاتی را در فضایی صمیمی و با نشاط بگذرانند؛ این اقدام گامی در راستای تقویت روحیه همبستگی و خدمت به زائران است.


منبع مطلب: واحد خبر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم
https://qom.ir/MyPhK