رفتن به محتوای اصلی
سازمان پایانه های مسافربری
۲۲ خرداد, ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۲
مدیرکل درآمد شهرداری قم:

۶۰۰۰ واحد صنفی بدون پروانه در قم فعالیت می‌کند

۶۰۰۰ واحد صنفی بدون پروانه در قم فعالیت می‌کند
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: وجود ۶۰۰۰ هزار واحد صنفی بدون پروانه در شهر قم موجب نقص در ساماندهی عوارض صنوف شده است.

به گزارش شهرنیوز، محمد وحیدنیا در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد اظهار کرد: مسئله عوارض صنفی یکی از مشکلات درآمدی شهرداری قم است.

 وی با اشاره به وجود ۶ هزار واحد صنفی بدون پروانه در شهر قم که عوارضی پرداخت نمی‌کنند افزود: این موضوع ممکن است موجب معضلات اجتماعی شود.

 مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با تأکید بر لزوم ساماندهی عوارض نقل‌وانتقال موتورسیکلت اضافه کرد: مسئله عوارض موتورسیکلت مدنظر دستگاه‌های استانی قرار گیرد.  

وحیدنیا خاطرنشان کرد: این موضوع باید در مراکز تعویض پلاک رصد شود چراکه بسیاری از موتورسیکلت تعویض پلاک می‌شوند اما عوارض پرداخت نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خودروهایی که بیش از ۵ سال عوارض بدهکار هستند، باید متوقف شوند گفت: در این زمینه به همکاری نیروی انتظامی نیاز داریم.

 مدیرکل درآمد شهرداری قم به لزوم پرداخت عوارض ساخت‌وساز نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: اوراق تسویه از قانون حذف‌شده و دستگاه‌ها تکلیف دارند این را پرداخت کنند.

 وحیدنیا افزود: درخواست ما این است که با مرکز مکاتباتی صورت گیرد تا مسئله عوارض ساخت‌وساز نیروی انتظامی در بودجه‌ها پیش‌بینی شود.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tbPst