رفتن به محتوای اصلی

تجدید میثاق مدیران شهری قم و کاشان با شهدا / حضور مدیران شهری کاشان در گلزار شهدای قم

تجدید میثاق مدیران شهری قم و کاشان با شهدا / حضور مدیران شهری کاشان در گلزار شهدای قم
تعدادی از مسوولان شهری کاشان با حضور در گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) شهر قم و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان بستند.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم؛ تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر کاشان و مدیران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در نشست هم‌اندیشی شهرهای تاریخی و انقلابی قم و کاشان که در سالن جلسات شهید حسین مولوی شهرداری قم برگزار شد، شرکت کردند.
یکی از برنامه های جانبی شرکت کنندگان در این نشست، حضور در گلزار شهدای قم از جمله مزار پاک شهیدان مهدی و مجید زین الدین بود که حجت الاسلام و المسلمین سید احمد طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر قم و مدیران شهری قم نیز در این مراسم حضور داشتند.
علی هاشمی طاهری و علیرضا عرب ‌بیگی رییس و نایب رییس، عفت پدرام فر رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و مهدی نادعلی رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر کاشان و محمدعلی فرجی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از جمله مدیران شهری کاشان بودند که در نشست مذکور شرکت کردند.
شهرداری کاشان ۶ معاونت، پنج منطقه و ۱۰ سازمان زیر مجموعه و شورای اسلامی شهر کاشان 9 عضو دارد. شهرستان کاشان دارای چهار بخش مرکزی، قمصر، نیاسر و برزک و پنج شهر کاشان، قمصر، نیاسر، جوشقان و برزک است. 
شهرستان کاشان با جمعیت بیش از ۳۶۴ هزار نفر دومین شهر پرجمعیت استان اصفهان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود. این شهرستان دارای نخستین تمدن یکجانشینی و شهرنشینی به قدمت محوطه باستانی سیلک (افزون بر هشت هزار سال) است. شهر کاشان از شهرهای تاریخی و گردشگری ایران می باشد و در حدود 95 کیلومتری شهر قم قرار دارد. 
شهرداری قم دارای هشت منطقه و شورای اسلامی شهر قم دارای 13 عضو است. استان قم دارای سه شهرستان قم، جعفرآباد و کَهَک و ۶ شهر قم، جعفریه، کهک، سَلَفچِگان، دستجِرد و قنوات است./103


منبع مطلب: روابط عمومی سازمان فرهنگی
https://qom.ir/gtNh