رفتن به محتوای اصلی
۱۳ خرداد, ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۳
مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قم مطرح کرد؛

خدمات‌رسانی ویژه پارکینگ‌های قم در 14 و 15 خرداد/استقرار تیم‌های فنی و پشتیبانی در پارکینگ‌های عمومی

خدمات‌رسانی ویژه پارکینگ‌های قم در 14 و 15 خرداد/استقرار تیم‌های فنی و پشتیبانی در پارکینگ‌های عمومی
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: تیم‌های فنی و پشتیبانی با هدف افزایش کارآمدی و رفع فوری مشکلات احتمالی در پارکینگ‌های عمومی شهر مقدس قم مستقر خواهند شد.

به گزارش واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، علیرضا خلیلی با اعلام استقرار عوامل فنی در پارکینگ‌های عمومی شهر قم، از تمهیدات صورت گرفته با هدف روان‌سازی ورودی و خروجی پارکینگ‌های اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) خبر داد.

به گفته وی، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و پیش‌بینی آمار بالای ورودی خودروهای شخصی در ایام رحلت امام راحل و مراسم 15 خرداد، با هدف افزایش کارآمدی و رفع هرگونه مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن عوامل فنی در پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر مستقر خواهند شد.

وی افزود: اکیپ تعمیرات آسانسور و پله‌برقی‌ها، نیروهای نظافت، افزایش نیروهای پیمانکار در شیفت‌های کاری و حضور پرسنل سازمان در پارکینگ‌ها بخشی از برنامه‌ریزی صورت گرفته در این خصوص است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: پارکینگ‌های موجود در هسته مرکزی شهر نسبتاً در وضعیت مطلوبی قرار دارند و وضعیت خدمات‌دهی به شهروندان و زائرین بدون مشکل خاصی در حال انجام است و آماده پذیرایی از زائرین در تعطیلات نیمه خرداد هستیم.

وی شلوغی و ترافیک صورت گرفته در هنگام استفاده از آسانسورهای پارکینگ طبقاتی زائر و هنگام ورود و خروج خودروها در پارکینگ‌ها را امری محتمل خواند و گفت: تمام تلاش‌های صورت گرفته با هدف کاهش ترافیک و معطلی مردم عزیز بوده و تلاش داریم این مشکلات را به حداقل برسانیم که امیدواریم شهروندان و زائرین با کمی صبر یاری‌رسان خدمت گذاران خود در مجموعه سازمان ترافیک و شهرداری قم باشند.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tCP31