رفتن به محتوای اصلی
۱۳ تیر, ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۴
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم:

پروژه پل روگذر بلوار سردار شهید سلیمانی ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه پل روگذر بلوار سردار شهید سلیمانی ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: کارگاه عمرانی پروژه پل روگذر بلوار سردار شهید سلیمانی با پیشرفت ۴۶ درصدی فعال است.

به گزارش شهرنیوز، مسعود بخشی با اشاره به آخرین وضعیت تقاطع و پل روگذر بلوار سردار سلیمانی، اظهار کرد: قرارداد اجرای این پروژه در سال ۱۴۰۲ با سازمان توسعه و عمران شهرداری منعقد شد.  

وی افزود: در ابتدا به‌دلیل نبود زیرساخت‌ها ازجمله برق و آب، فرایند تجهیز کارگاه پروژه به‌کندی پیش رفت و پس از تجهیز کارگاه با توجه به اینکه پروژه روی بستر سنگی قرار داشت، قابلیت حفاری و پی‌ریزی به‌کندی انجام گرفت.

 مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم عنوان کرد: پل روگذر بلوار سردار سلیمانی با پیشرفت ۴۶ درصد به‌صورت روزانه در حال پیشروی در عملیات عمرانی است.

وی با بیان اینکه این پل روگذر دو محور مواصلاتی اصلی را به یکدیگر متصل و جاده اراک را پیش از اینکه وارد خیابان خرمشهر شود به بلوار غدیر متصل می‌کند که ترافیک میدان ارتش را کاهش می‌دهد، گفت: این پل به طول ۳۵۵ متر و عرض ۲۰ متر احداث می‌شود که از دو ردیف پایه تشکیل و ۱۲۰۰ تن میلگرد و ۸۵۰۰ تن بتن‌ریزی در این پل به کار گرفته شده است.  

بخشی اضافه کرد: در اجرای پروژه معارضاتی وجود داشت که منطقه چهار شهرداری قم نسبت به رفع آن‌ها اقدام کرده و بخشی از آن باقی‌مانده است، بااین‌وجود پروژه عمرانی متوقف نشده و در حال انجام است.

وی تصریح کرد: پایه‌ها در بخش شرقی پروژه نصب‌شده و نصب تنها در بخش‌هایی که معارضات وجود دارد انجام‌نشده است، همچنین بتن‌ریزی نخستین عرشه قسمت غربی پروژه نیز انجام گرفت.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/FPPrd