رفتن به محتوای اصلی
سازمان تاکسیرانی شهرداری قم

انعقاد ۱۸۰۰ میلیارد تومان قرارداد برای پروژه‌های قطار شهری قم

انعقاد ۱۸۰۰ میلیارد تومان قرارداد برای پروژه‌های قطار شهری قم
مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم گفت: از ابتدای سال جاری ۱۸۰۰ میلیارد تومان قرارداد در قالب پروژه‌های قطار شهری قم وارد فرایندهای معاملاتی شده است.

حامد یاوری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار کرد: حوزه مدیریت قراردادها و پیمان‌ها یکی از بخش‌های مهم ذیل حوزه معاونت مالی و اقتصادی در شهرداری است که عملکردی از جنش پشتیبانی ارائه می‌کند.

 وی با بیان اینکه کار امور قرارداد و پیمان‌ها جاری و پیرو فرایندهای حوزه‌های دیگر است، افزود: رسالت این بخش انجام تشریفات معاملات و انعقاد قرارداد در حوزه‌های مختلف است.

 مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم تصریح کرد: فرآیندهای معاملاتی بر اساس مواردی ازجمله نصاب معاملات که هرسال ابلاغ می‌شود و موضوع و مشخصات معامله شامل مناقصه، مزایده، استعلام، ترک تشریفات، بدون الزام به تشریفات و انتخاب مشاوره است.

 یاوری‌فر تعداد مزایده‌های برگزارشده در شش ماهه دوم سال گذشته را ۱۸ مورد اعلام کرد و ادامه داد: 43 مورد مناقصه، پنج مورد حراج، ۱۹ مورد ماده 31 ، 18مورد انتخاب مشاور و همچنین ۱۶۵ مورد مربوط به انجام استعلام در مرکز و مناطق است.

 وی عنوان کرد: مجموع قراردادها در شش‌ماهه گذشته ۱۱۰ مورد با اعتبار ۲,۶۰۰ میلیارد تومان بوده است.

 مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم از رشد مشارکت در سامانه ستاد خبر داد و گفت: از دو سال گذشته مناقصات مربوط به حوزه فنی عمرانی، سایر مناقصات و سپس مزایدات در سامانه ستاد ثبت‌شده است.

به گفته یاوری‌فر، از ابتدای سال جاری هزار و 800 میلیارد تومان مبلغ فرایندهای معاملاتی سازمان قطار شهری بوده است،

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tAPvI