رفتن به محتوای اصلی
سازمان تاکسیرانی شهرداری قم
۹ تیر, ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۹
مدیر منطقه سه قم مطرح کرد؛

بهره‌برداری از ۵۰۰ واحد پارکینگ در خیابان امام خمینی (ره) قم

بهره‌برداری از ۵۰۰ واحد پارکینگ در خیابان امام خمینی (ره) قم
مدیر منطقه سه شهرداری قم از بهره‌برداری ۵۰۰ واحد پارکینگ در خیابان امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این پارکینگ برای عموم مردم قابل‌استفاده است.

مهرداد روحانی‌وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به وضعیت پارکینگ‌های عمومی فعال در منطقه سه، اظهار کرد: در موضوع پارکینگ‌های عمومی مناطق هشت‌گانه قم، شهرداری منطقه ۳ پیشتاز است.

 وی با اشاره به بهره‌برداری از ۵۰۰ واحد پارکینگ در خیابان امام خمینی (ره) افزود: در این مسیر یک گاراژ به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع تملک شد و دو مغازه به‌دلیل ضوابط طرح تفصیلی با هزینه بالغ‌بر ۲۶ میلیارد تومان تخریب‌شده است تا پارکینگ امام خمینی (ره) روبه‌روی خیابان دارایی برای استفاده مردم بدون هیچ‌گونه مشکلی به بهره‌برداری برسد.

 مدیر منطقه سه شهرداری قم تملک لکه پارکینگ در کوچه ۲۷ خیابان امام خمینی (ره)، روبه‌روی سی‌متری کیوانفر، را مورد توجه قرارداد و تصریح کرد: به‌دلیل تجمع زیاد خودروها در خیابان کاشانی و سی‌متری کیوانفر و نبود پارکینگ، بالغ‌بر ۱۰۰۰ مترمربع تملک صورت گرفته که در عرصه تملکات دو منزل دیگر باقی‌مانده است و سال جاری تملک خواهد شد.  

روحانی وزیری با تأکید بر اینکه روند احداث پارکینگ متوقف نخواهد شد، گفت: پس از تملک‌ها، عرصه به سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تحویل داده می‌شود و بحث پارکینگ سطحی یا ساخت پارکینگ طبقاتی مدنظر خواهد بود

 وی تصریح کرد: شهربازی سرزمین شادی (شهربازی ۷۲ تن) نیز در عرصه ارائه پارکینگ به شهروندان با مشکلاتی همراه بود که برای حل این مشکل، بخشی از بوستان فدک در اختیار این مجموعه تفریحی قرار گرفت و پارکینگ این مجموعه تفریحی تأمین شد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tAPbr