رفتن به محتوای اصلی
سازمان تاکسیرانی شهرداری قم
مدیرکل ارتباطات شهرداری قم:

عملکرد 9 ساله شهرداری قم تبیین و تشریح می‌شود/ برگزاری نمایشگاه جهاد تحول

عملکرد 9 ساله شهرداری قم تبیین و تشریح می‌شود/ برگزاری نمایشگاه جهاد تحول
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برگزاری نمایشگاه جهاد تحول با موضوع گزارش عملکرد دستاوردها، اقدامات و برنامه‌های شهرداری قم از خرداد 1394 لغایت تیرماه 1403 خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانترزاده با اشاره به اجرای پروژه تدوین عملکرد شهرداری قم گفت: با توجه به‌ضرورت مستندسازی و تبیین دستاوردها، اقدامات و برنامه‌های مجموعه شهرداری قم در انجام مأموریت‌های گسترده شهری، این پروژه در دستور کار اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم قرار داشته و در آخرین اقدام این پروژه، نمایشگاه جهاد تحول با محوریت تبیین و تشریح عملکرد دوره مدیریتی آقای دکتر سقائیان‌نژاد در شهرداری قم از خردادماه 1394 برگزار می‌شود.

وی جمع‌بندی و طبقه‌بندی آمار و گزارش‌های عملکردی واحدهای مختلف شهرداری قم اعم از مدیریت‌های ستادی، معاونت‌های تخصصی، مناطق هشتگانه، سازمان‌های تابعه و مراکز تحت پوشش را ازجمله اهداف اجرای این پروژه برشمرد و افزود: تلاش شده تا با استفاده از قالب‌های متنوع و اثربخش در شیوه اطلاع‌رسانی این اقدامات برای جوامع مختلف هدف شهرداری قم بهره‌گیری شود.

کلانترزاده برگزاری نمایشگاه "جهاد تحول" را یکی از روش‌های تبیین و تشریح دستاوردها دانست و تصریح کرد: هم‌زمان با ایام انتخابات ریاست جمهوری در جهت ایجاد انگیزه و امید افزایی در جامعه این نمایشگاه در مجموعه شهرداری قم برگزارشده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم معرفی ساختار و مأموریت‌های شهرداری را ازجمله بخش‌های این نمایشگاه ذکر کرد و ادامه داد: در دیگر بخش‌های این نمایشگاه بعدی سیاست‌های اجرایی، دستاوردها و برنامه‌های شهرداری قم به تفکیک مأموریت‌ها و بخش‌های مختلف ساختار سازمانی شهرداری قم معرفی می‌گردد.

برخی از پروژه‌های در حال اجرا و تعدادی از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در طول 9 سال گذشته نیز در قاب تصویر در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرارگرفته است.

وی تدوین و چاپ کتاب گزارش عملکرد شهرداری قم در سال 1402 در قالب این پروژه را یادآور شد و گفت: این پروژه در قالب مجموعه "قم در مسیر تحول" از سال 1400 با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در دستور کار قرار گرفت تا زمینه تبیین این اقدامات و مستندسازی آن و اطلاع ذینفعان این خدمات فراهم شو دو همچنین برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌های مختلف مدیریت شهری به‌منظور بهره‌گیری از تجربیات و راهکارهای اجرایی در امورات شهر قابل‌استفاده باشد.

کلانترزاده استفاده از ابزار رسانه و قالب‌های مختلف نمایش محتوا را از راهبردهای اجرایی این نمایشگاه ذکر کرد و افزود: ارائه آمار و گزارش‌ها در قالب داده نما، واقعیت افزوده، صوت، تصویر ، فیلم، کلیپ و موشن از قالب‌هایی است که در این نمایشگاه برای بیان محتوا مورداستفاده قرارگرفته است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/FwPAe