رفتن به محتوای اصلی
۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۹
معاون شهردار قم خبر داد:

آمادگی همه‌جانبه شهرداری قم در برگزاری جشن‌های دهه کرامت و میزبانی از رئیس‌جمهور و هیئت دولت

آمادگی همه‌جانبه شهرداری قم در برگزاری جشن‌های دهه کرامت و میزبانی از رئیس‌جمهور و هیئت دولت
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی همه‌جانبه شهرداری قم در برگزاری جشن‌های دهه کرامت و میزبانی از رئیس‌جمهور و هیئت دولت خبر داد.

مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار داشت: با توجه به تقارن میلاد با سعادت کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و سفر ریاست‌جمهور و هیئت همراه، شهرداری قم با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات و عوامل آماده برگزاری جشن‌های دهه کرامت و میزبانی از رئیس‌جمهور و هیئت همراه و زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها خواهد بود.

وی با بیان اینکه در همین راستا آذین‌بندی، گل‌آرایی و نورپردازی سطح مناطق هشتگانه به‌ویژه هسته مرکزی شهر پیرامون حرم کریمه اهل‌بیت(س) و تبلیغات محیطی متناسب با این ایام صورت گرفت، افزود: آماده‌باش کلی عوامل خدمات شهری، اتوبوس‌رانی، تاکسیرانی، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و اداره کل تخلفات شهری و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و شادی‌بخش با محوریت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم  از قبیل دختران خورشید و تورهای قم گردی و مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی تدارک دیده‌شده است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم همچنین از افتتاح و بهره‌برداری از برخی از پروژه‌های شاخص و مهم شهری از قبیل فاز نخست شهربازی سرزمین شادی بوستان فدک، زمین‌های ورزشی بوستان خضر نبی (ع)،  افتتاح فاز ۲ تونل غدیر و بلوار حضرت جعفر طیار علیه‌السلام و چندین پروژه دیگر فرهنگی تفریحی‌ورزشی از اهم برنامه‌های شهرداری قم در این ایام خبر داد.

وی از تشکیل ستاد استقبال با محوریت معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست و سازمان‌های فرهنگی ورزشی و سیما، منظر و فضای سبز شهری و اداره کل ارتباطات بین‌الملل شهرداری قم خبر داد و گفت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در این ایام به‌ویژه پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها، تمهیدات لازم از قبیل آماده‌سازی تسهیلات رفاهی مورد نیاز، همکاری با گروه‌های مردمی و جهادی و همچنین در راستای تأمین امنیت مراسم از نصب بیش از 15000 متر داربست به انضمام پوشش مناسب و آماده‌سازی جایگاه و محل استقرار خبرنگاران و ایجاد 10 گیت ورودی استفاده‌شده است.

اصفهانیان مقدم بر استقرار اکیپ‌های آتش‌نشانی در چندین نقطه در راستای افزایش ضریب ایمنی شهر جهت مقابله با حوادث احتمالی و استقرار اکیپ‌های نظم و انضباط شهری جهت برخورد با معضلات اجتماعی تأکید کرد.

وی همچنین از آمادگی کلیه پارکینگ‌های سطح شهر و همچنین آماده‌باش ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌منظور انتقال شهروندان گرامی از سطح مناطق هشتگانه  به هسته مرکزی شهر خبر داد.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم در خاتمه اظهار امیدواری کرد سفر پر خیروبرکت ریاست‌جمهور و هیئت همراه دستاوردهای خوبی در جهت عمران و آبادانی و توسعه شهر کریمه اهل‌بیت ( ع ) به همراه داشته باشد .

انتهای پیام/104


https://qom.ir/ZFPAv