رفتن به محتوای اصلی
شهرداری منطقه ۵
مدیرعامل سازمان فناوری شهرداری قم:

خدمات شهروندی شهرداری قم در پیام‌رسان‌های داخلی ارائه می‌شود

خدمات شهروندی شهرداری قم در پیام‌رسان‌های داخلی ارائه می‌شود
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: شهرداری قم به دنبال توسعه خدمات شهروندی خود در بستر پیام‌رسان‌های داخلی است.

علی مؤمن حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اینکه توسعه خدمات شهروندی از طریق بسترهای در دسترس مخاطبان ازجمله دغدغه‌های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم است اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته تلاش کردیم با توسعه شبکه فیبر نوری و توسعه زیرساخت‌های ذخیره‌سازی و پشتیبانی، بستر مناسبت این‌گونه اقدامات را فراهم کنیم.

 وی افزود: هر اتفاقی که در حوزه الکترونیکی سازی فرآیندها رخ می‌دهد نیازمند بهبود و پشتیبانی است و بهینه‌سازی و نگهداری سامانه‌های موجود ازجمله مواردی بوده که به‌صورت مستمر در دستور کار قرار دارد و هر چه سامانه‌ها توسعه می‌یابد، کار در این زمینه باید تقویت شود.

 مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با اشاره به اینکه هر قدر به لحاظ الکترونیکی توسعه پیدا می‌کنیم مخاطرات امنیتی هم بیشتر می‌شود، گفت: ارتقای جدی امنیتی برای حراست از زیرساخت‌های ارتباطی خودمان، اطلاعات شهروندان و پایداری خدمت‌رسانی ازجمله موضوعاتی است که به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

 مؤمن حجازی خاطرنشان کرد: یکی از خدماتی که در تلاش هستیم به‌زودی رونمایی کنیم، ارائه خدمات شهروندی از طریق پیام‌رسان‌های داخلی است.

 وی ادامه داد: هدف ما این است که شهروند دیگر مجبور به اتصال به سامانه‌ها نباشد و بتواند از خدمات پیام‌رسان‌ها، خدمات الکترونیکی مرتبط با شهرداری قم را دریافت کند.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/ZAPr9