رفتن به محتوای اصلی

برگزاری نخستین جلسه هماهنگی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان‌های تابعه شهرداری قم

برگزاری نخستین جلسه هماهنگی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان‌های تابعه شهرداری قم

نخستین جلسه هماهنگی رابطین پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان‌های تابعه شهرداری به‌منظور هماهنگی و پیگیری امورات و وظایف قانونی مرتبط با این حوزه‌ها برگزار شد.


به گزارش شهرنیوز، نخستین جلسه هماهنگی رابطین پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان‌های تابعه شهرداری قم با حضور برزویی مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

در این جلسه موضوعات مربوطه به حوزه ایمنی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در سازمان‌ها موردبحث و بررسی قرار گرفت.

برزویی مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم در این خصوص اظهار داشت: بسیاری از اموری اجرایی شهرداری‌ها مرتبط با حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران است و صرفاً رعایت برخی ملاحظات و اصول اولیه در طراحی و اجرای پروژه‌های سازمان‌ها می‌تواند به ارتقای ایمنی شهر کمک شایانی کند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری جلسات، هماهنگی پیگیری اجرای وظایف قانونی مرتبط با این حوزه در سطح سازمان‌ها است، گفت: در این جلسه کاربرگ هایی از اهم وظایف و چارچوب‌های قانونی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران متناسب با وظایف هر یک از سازمان‌ها ارائه شد و رابطین مدیریت بحران سازمان‌ها نیز در همین راستا پیشنهاداتی را ارائه کردند.

 به گفته مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم، جلسات هماهنگی به‌صورت دوماهه برگزار و برنامه‌ها و پروژه‌های مرتبط اجرایی و پیگیری خواهد شد.

برزویی خاطرنشان کرد: در بسیاری از پروژه‌های سازمان‌ها مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران می‌تواند به‌عنوان تسهیل گر و مشاور در حوزه ایمنی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران اقدام نماید که در این جلسات فنی و کارشناسی برنامه‌های مشترک پیگیری و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tCPlc