رفتن به محتوای اصلی
شهرداری منطقه ۸
۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۸
رئیس شورای شهر قم:

مدیریت شهری با چالش‌های زیادی در حوزه قوانین روبرو هستند

مدیریت شهری با چالش‌های زیادی در حوزه قوانین روبرو هستند
رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه چالش‌های بسیاری در موارد قانونی داریم گفت: یکی از بسترهای مطلوب برای رفع مشکلات مدیریت شهری استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش شهرنیوز، محسن محرری امروز در اختتامیه هفتادویکمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرهای مرکز استان که به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد، اظهار کرد: تلاش کردیم در شهر قم میزبانی شایسته‌ای از روسای شوراهای اسلامی شهرهای مرکز استان به عمل آوریم.

وی ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی‌ها، عنوان کرد: مسئولین روابط عمومی در عرصه اطلاع‌رسانی یک وظیفه سنگین بر عهده دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه از حداکثر ظرفیت و توان خود در قم استفاده کردیم، مطرح کرد: مدیریت شهری باید متناسب با نیازهای روز، خود را با مسائل، چالش‌ها و گرفتاری‌ها تنظیم کند.

وی با بیان اینکه در این اجلاسیه مسائل و مشکلات به‌خوبی دسته‌بندی و بیان شد، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکلات نیز پیشنهاداتی ارائه شد ولی بعضاً پیشنهادها تا میدان عمل فاصله دارند.

محرری با تأکید بر اینکه امیدواریم خروجی این اجلاسیه‌ها به تصویب قانون منجر شود، تصریح کرد: یکی از بسترهای مطلوب برای رفع مشکلات مدیریت شهری استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه چالش‌های بسیاری در موارد قانونی داریم، یادآور شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقش مؤثری در رفع این چالش‌ها دارند.

انتهای پیام/


https://qom.ir/ZRPeU