رفتن به محتوای اصلی

اخبار

در ایام مبارک ماه رمضان و همزمان با روز طبیعت؛

جنگ شادی با مفاهیم مدیریت پسماند در بوستان‌های قم برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به حضور شهروندان قمی در ساعات پس از افطار در بوستان‌های سطح شهر، گفت: در این راستا برنامه‌های آموزش محیطی مدیریت پسماند در قالب نمایش و مسابقه اجرا می‌شود

عضو شورای شهر قم:

شهرداری قم ظرفیت‌های خوبی در قالب امکانات رفاهی ایجاد کرده است/درخشش مدیریت شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری قم خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در قالب امکانات رفاهی ایجاد کرده است.

قم نیازمند مراکز اقامتی ارزان‌قیمت و باکیفیت است/شهرداری قم خدمات شایسته‌ای در نوروز 1402 داشته است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم گفت: در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) نیازمند ساخت و تأمین مراکز اقامتی ارزان‌قیمت و باکیفیت هستیم که باید این مسئله با جدیت پیگیری شده و تسهیلاتی برای سرمایه‌گذاران این بخش در نظر گرفته شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم:

جانمایی 1000 محل اسکان در سطح منطقه 3 قم/فعالیت شبانه‌روزی ستاد خدمت‌رسانی به مسافران منطقه 3 در ایام نوروز

رئیس کمیته اجرایی منطقه چهار ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: درمجموع 1000 محل اسکان در سطح منطقه 3 قم جانمایی شده است.

فعالیت شبانه‌روزی 150 نفر نیروی منطقه 4 شهر قم در ایام نوروز/افزایش خدمات‌رسانی‌ها در بوستان‌ها همزمان با نوروز و ماه رمضان

رئیس کمیته اجرایی منطقه چهار ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: نیرو‌های خدمات شهری و فضای سبز شهرداری قم از زمان نزدیک به غروب تا افطار و پس‌ازآن در بوستان‌های شهر مستقر و در آماده‌باش هستند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم:

1500 تاکسی تا پایان تعطیلات نوروزی مشغول خدمت‌رسانی هستند

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: خدمت‌رسانی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی از نیمه شعبان آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی به صورت مستمر ادامه دارد.