رفتن به محتوای اصلی

اخبار

پیش‌بینی 80 میلیارد تومان اعتبار اجرای طرح‌های بوستان 1000 هکتاری قم در سال 1402

سرپرست اداره کل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم از پیش‌بینی 80 میلیارد تومان اعتبار اجرای طرح‌های بوستان 1000 هکتاری قم در سال جاری خبر داد.

بوستان 1000 هکتاری، فرصت مناسب سرمایه‌گذاری گردشگری در قم/تشریح جزئیات قابل‌توجه در این بوستان

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم، بوستان هزار هکتاری را فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری گردشگری در قم دانست و گفت: این بوستان شامل ۱۰ بوستان با کاربری‌های مختلف مانند زمین‌های بازی، رستوران، اقامتگاه‌های گردشگری و کافی‌شاپ و... است.

بوستان 1000 هکتاری قم، بوستانی منحصربه‌فرد در کشور/بوستان مرحله‌به‌مرحله در حال تکمیل است

مدیر پروژه هزار هکتاری شهرداری قم گفت: این پروژه در جنوب غربی قم از میدان مفید و با باغ‌موزه دفاع مقدس آغازشده و تا بوستان ظهور یا کوهسار با دو پیوست فرهنگی ادامه دارد.

اتمام عملیات درختکاری بوستان 1000 هکتاری/توجه ویژه به اقلیم قم در کاشت گیاهان

معاون سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اتمام عملیات درختکاری بوستان هزار هکتاری قم خبر داد و گفت: درختان زیتون، انار، سنجد و از گیاهان دارویی و معطر، گل محمدی، بنگرو، یاس امین‌الدوله، رزماری، نسترن و... در کاشت استفاده‌شده است.

تأمین آب خام بوستان 1000 هکتاری قم از ۳ حلقه چاه و ۱۳ مخزن بتنی

رئیس اداره فضای سبز منطقه چهار شهرداری قم از تأمین آب خام بوستان هزار هکتاری از ۳ حلقه چاه و ۱۳ مخزن بتنی و پیش ساخته خبر داد و گفت: در بوستان هزار هکتاری که شامل ۹ بوستان بوده تا امروز بیش از ۳۰ کیلومتر لوله‌گذاری اصلی آب خام شده است.

معاون استاندار قم:

مدیریت فضای سبز شهر قم به‌عنوان مدل حکمرانی فضای سبز در شهرهای کشور معرفی شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: قم به لحاظ سرانه فضای سبز رتبه سوم را در کشور دارد که نشان از مدیریت و برنامه‌ریزی درست دارد و لذا این مدیریت باید به‌عنوان مدل حکمرانی فضای سبز در شهرهای کویری معرفی شود.