رفتن به محتوای اصلی

اخبار

شهردار قم:

انتقاد از رهاسازی 2 خانه تاریخی در پروژه بسط شرقی حرم مطهر/ضرورت پیش‌بینی تمامی تمهیدات برای اجرای زیرگذر امام موسی صدر قم

شهردار قم با انتقاد از رهاسازی 2 خانه تاریخی در پروژه بسط شرقی حرم مطهر گفت: وجود 2 خانه تاریخی در این پروژه سبب وقفه طولانی‌مدت برای اجرا و حتی تغییرات در روند اجرایی پروژه داشته است.

مدیر منطقه هفت مطرح کرد؛

خروج احداث خیابان استاد فقیهی از دستور کار/این خیابان مغایر با طرح تفصیلی و جامع است

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با بیان اینکه احداث خیابان استاد فقیهی مغایر با طرح تفصیلی و جامع است، گفت: این طرح در شورای عالی معماری و شهرسازی با مخالفت میراث فرهنگی از دستور کار خارج‌شده است.

60 درصد سهمیه آسفالت منطقه 2 قم تاکنون توزیع‌شده است/سهم پایین مشارکت شهروندان در جداول گذاری کوچه‌ها

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: سال گذشته حدود ۱۶ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۲ توزیع‌شده است و امسال نیز همین مقدار آسفالت پیش‌بینی و ۶۰ درصد از این مقدار توزیع‌شده است.

مدیر منطقه یک خبر داد:

بهسازی و پیاده‌روسازی 17 هزار مترمربع معابر منطقه یک قم/پیش‌بینی 1000 میلیارد ریال بودجه توسعه معابر و هدایت آب‌های سطحی

مدیر منطقه یک شهرداری قم از ساماندهی پیاده‌روهای شهری به‌منظور استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور، افزایش رفاه و ارتقای سلامت روان شهروندان و ایجاد نظم بصری در سطح منطقه با اعتباری بالغ‌بر 121 میلیارد ریال خبر داد.