رفتن به محتوای اصلی

اخبار

قم در خطر سیلاب‌های برون‌شهری است / تاب‌آوری در فصل بارش نیازمند همکاری دستگاه‌های استانی

چند سالی است که طرح‌های مطالعاتی آب‌گرفتگی معابر، وجود نقاط بحرانی برون‌شهری را در بروز سیلاب موثر می‌داند، اما هنوز عزم جدی برای رفع این مشکل در استان قم دیده نمی‌شود.

شهردار قم:

همکاری پلیس و شهرداری سبب ایجاد آرامش در بین مردم می‌شود

شهردار قم با تأکید بر اینکه همکاری پلیس و شهرداری در راستای ایجاد آرامش در بین مردم است، گفت: پلیس امروز در همه عرصه‌های امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، عبادی و... حضوری فعال و نقشی تعیین‌کننده دارد.

فرمانده انتظامی استان قم:

هم‌افزایی پلیس و شهرداری در کف میدان ایجاد امنیت تأثیرگذار است

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه همکاری مناسبی بین نیروی انتظامی استان و مجموعه شهرداری قم وجود دارد، گفت: تقویت همدلی و هم‌افزایی این دو نهاد در کف میدان خدمت به مردم و ایجاد امنیت تأثیرگذار است.

معاون شهردار قم خبر داد:

اجرای طرح حذف زوائد کنار دوربین‌های نظارتی در قم

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: به منظور بهبود پایش تصویری دوربین‌های نظارتی و کنترلی در سطح شهر، طرح هرس درختان و شاخ و برگ‌های مزاحم در کنار این دوربین‌ها اجرایی می‌شود.

استاندار قم:

اختصاص 500 میلیارد تومان برای ساماندهی ورودی‌های شهر قم/لزوم اجرای پیوست عدالت در توسعه شهر

استاندار قم با اشاره به اینکه برای ورودی‌های شهر قم اعتباری معادل ۵۰۰ میلیارد تومان تخصیص پیداکرده است، گفت: در این مسیر باید تبلیغات حذف‌شده و اقدامات فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای شهر قم:

قم در نظافت و زیبایی در بین کلان شهرهای کشور شاخص است

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه شهر قم در حوزه نظافت و رفت‌وروب یکی از شهرهای دارای امتیاز کشور بوده و رفت‌وروب به‌صورت روزانه انجام می‌شود، گفت: این امتیاز شاخص با زحمات پاکبانان عزیز کسب‌شده است.

نائب رئیس شورای شهر قم:

لزوم برنامه‌ریزی کلان در جذب سرمایه‌گذار برای توسعه شهر/آورده 15000 میلیارد تومانی شهرداری قم در جذب سرمایه‌گذاری

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم خواستار برنامه‌ریزی کلان در حوزه سرمایه‌گذاری شد و گفت: امکان جذب گردشگر زیارتی و سلامت در شهر قم فرصتی است که باید از آن بیشترین بهره را در جهت توسعه شهر ببریم.

مورد در هر صفحه