رفتن به محتوای اصلی

اخبار

داستان متروی قم از زبان شهردار

نظارت کامل سازمان بازرسی از قطار شهری قم/ مشکلات متعدد قراردادی پروژه رفع شده است

شهردار قم گفت: متروی قم از ابتدا با مشکلات قراردادی مواجه بود و همین موضوع ازجمله عوامل بروز مشکلاتی در اجرای آن شد.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم:

صدور مجوز تجاری به مدارس حاشیه معابر

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مشکلات مالی و لزوم توجه به برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در مدارس گفت: درصورتی‌که شهرداری به مدارسی که امکان و فضای مناسب برای داشتن تجاری دارند مجوز بدهند بسیاری از مشکلات مالی آن‌ها حل خواهد شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد:

لزوم پیگیری همه جانبه مسئولان برای تامین واگن متروی قم

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به این مهم که تامین ناوگان مترو در حیطه حمل و نقل عمومی یک اولویت مهم برای مدیریت شهری است، گفت: جانمایی خطوط متروی قم به گونه‌ای است که به توزیع خدمات شهری و نگاه عدالت محور در مناطق شهری کمک می‌کند. 

سخنگوی شورای شهر قم:

تصویب نام‌گذاری میدان فلسطین در بلوار شهید منتظری

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از تصویب نام‌گذاری میدان فلسطین در بلوار شهید منتظری خبر داد و گفت: به‌زودی میدانی نیز به نام غزه در شهر قم نام‌گذاری خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

مترو قم آماده تست گرم است؛ اما بدون واگن

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان آمادگی مترو برای راه اندازی و تست گرم گفت: متاسفانه هنوز مشکلات تأمین واگن به صورت کشوری حل نشده و با وجود حمایت دولت و وزارت کشور از مترو قم امیدواریم به زودی خط A مترو راه اندازی شود.

معاون شهردار قم مطرح کرد؛

همراهی شهرداری قم با اجرای برنامه‌های حجاب و عفاف در بوستان‌های شهر

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به تفاهم‌نامه میان شهرداری قم و قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی، گفت: شهرداری قم براساس ابلاغیه وزارت کشور در برنامه‌های مرتبط با حجاب و عفاف در سطح بوستان‌ها همکاری دارد.

5 ساعت صراحت و شفافیت

تا نیمه‌شب با شهردار

به‌دنبال درخواست تشکل‌های دانشجویی استان قم و با دعوت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قم دیدار صمیمی دبیران و فعالین تشکل‌های اسلامی دانشجویی دانشگاه‌های استان قم با شهردار قم برگزار شد.