رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون عمرانی شهرداری قم:

ساختمان جدید شورای شهر به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد/احداث مجتمع مدرن آب‌درمانی در قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: ساختمان جدید شورای اسلامی شهر واقع در بلوار امام موسی صدر در آینده‌ای نزدیک تکمیل و به بهره‌برداری می‎رسد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم:

آمادگی آتش‌نشانی قم برای بازدیدهای دوره‌ای از تجهیزات خودایمنی/انتقاد از خاموشی و خرابی سیستم‌های اطفا حریق برخی ساختمان‌ها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از آمادگی این سازمان برای بازدیدهای دوره‌ای از تجهیزات خودایمنی در ساختمان‌های بلندمرتبه خبر داد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم:

تشدید نظارت‌ها بر بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار ریحان در قم

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از تشدید بازرسی و نظارت بر بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار ریحان در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خبر داد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم:

تأمین 15 لکه فضای سبز منطقه 3 قم منوط به تصویب کمیسیون ماده 5 و ستاد بازآفرینی شهری است

مدیر منطقه سه شهرداری قم از پیش‌بینی 15 لکه فضای سبز در سطح منطقه خبر داد و گفت: احداث این بوستان‌های محله‌ای منوط به تصویب کمیسیون ماده 5 و ستاد بازآفرینی شهری است.

رئیس شورای شهر قم:

قبرستان نو قم به فضای باز شهری تبدیل می شود

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ادامه تملک 130 باب مغازه حاشیه‌ای قبرستان نو، گفت: با اتمام تملک این پلاک‌ها 5 هکتار فضای باز شهری در جوار حرم مطهر در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

معاون شهردار قم:

50 کیلومتر از محورهای شهری قم ممیزی ترافیکی شد/انجام طرح مطالعاتی ساخت و توسعه پارکینگ‌ها در قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: مطالعاتی با عنوان متدولوژی تأمین پارکینگ و دستیابی به شیوه‌های ساخت و توسعه پارکینگ‌ها در حوزه حمل‌ونقل انجام گرفته است.

مورد در هر صفحه