رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون شهردار قم مطرح کرد؛

تصویب اصلاحیه بودجه ۹۸ هزار میلیاردی سال ۱۴۰۲ شهرداری قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه منابع انسانی شهرداری قم از تصویب رقم ۹۸۰۰ میلیارد تومانی اصلاحیه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری قم با افزایش ۲۱ درصدی نسبت به بودجه مصوب خبر داد.

شهردار قم:

پیگیری تخصیص حداکثری سهم مناطق کم برخوردار و سکونتگاه‌های غیررسمی قم

شهردار قم با تأکید بر پیگیری بازنگری دستورالعمل اجرایی ماده 11 گفت: اختصاص بخشی از ارزش‌افزوده به مناطق کم برخوردار و سکونتگاه‌های غیررسمی حق شهر بوده و باید نسبت به آن پیگیر و مطالبه گر باشیم.

عضو شورای شهر قم خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی بودجه عمرانی شهرداری قم در متمم بودجه سال ۱۴۰۲

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم، بودجه سال 1402 شهرداری قم را عددی بالغ‌بر 9 هزار و 800 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: شاهد افزایش 5 درصدی در جاری و 20 درصدی در حوزه عمرانی هستیم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر قم مطرح کرد؛

اختصاص بخشی از مالیات بر ارزش‌افزوده به مناطق کم برخوردار و سکونتگاه‌های غیررسمی قم

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اختصاص 24 درصد از ارزش‌افزوده به مناطق کم برخوردار گفت: شهرداری نسبت به تعریف پروژه در این مناطق اهتمام ویژه داشته باشد تا بتوانیم برای توسعه این مناطق از این فرصت استفاده کنیم.

معاون شهردار قم:

بسیاری از تصمیمات شهری مبنای پژوهشی دارد/شناسایی 48 اولویت شهر قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: شهرداری قم بسیاری از تصمیمات خود را بر مبنای پژوهش‌های موردنیاز گرفته و این همکاری به‌صورت هدفمند و بر اساس نیازهای شهر انجام می‌شود.

مدیر منطقه سه قم خبر داد:

تولید بیش از نیم میلیون بوته و گیاه در مرکز تولید گل و گیاه فدک منطقه 3 قم

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: بیش از نیم میلیون بوته انواع گونه‌های گیاهی در مرکز تولید گل و گیاه فدک در منطقه سه در هشت‌ماهه گذشته سال جاری تولید شده است.

ادامه روند تعویض رایگان مخازن CNG تاکسی‌های فرسوده در قم

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: تاکسی‌های مشمول تعویض مخازن گاز CNG می‌توانند با مراجعه به سامانه irtusan.ir نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک درخواستی اقدام کنند .

مورد در هر صفحه