رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیر منطقه سه قم مطرح کرد؛

اتمام پیاده‌روسازی بلوار شهید کیوانفر با هزینه 30 میلیارد ریالی

مدیر منطقه سه شهرداری قم از پایان پروژه بهسازی و پیاده‌روسازی بلوار شهید کیوانفر حدفاصل خیابان امام خمینی(ره)تا خیابان شهدای هفتم تیر بااعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد ریال خبر داد.

پیام تسلیت شهردار قم در پی حادثه تروریستی راسک/انتقام خون‌های به‌ناحق ریخته گرفته می‌شود

دکتر سقائیان نژاد شهردار قم در پیامی ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و خانواده شهدای حادثه تروریستی راسک، گفت: امید آن است در سایه تلاش حافظان حریم امنیت، اقتدار و صلابت ایران اسلامی، انتقام خون‌های به‌ناحق ریخته شده فرزندان این مرزوبوم گرفته شود.

رئیس شورای شهر قم:

حضور شهدای گمنام در بوستان‌ها افتخار و پایگاه فرهنگی برای قم است

رئیس شورای اسلامی شهر قم حضور شهدا را در بوستان‌های سطح شهر دارای خیر و برکات زیادی برای مردم و شهر دانست و گفت: حضور 5 شهید گمنام در بوستان‌ها افتخار شهر قم است و مقبره هر یک از شهدا در بوستان‌ها باید به یک پایگاه فرهنگی در شهر تبدیل شود.

معاون شهردار قم:

آمادگی کامل برای تدفین شهدای گمنام در بوستان‌های منتخب قم

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: از بوستان‌های منتخب برای تدفین شهدا بازدید شده و هر کاری نیاز است در بوستان‌ها انجام خواهد شد تا بهترین‌ها برای شهدا رقم بخورد.

عضو شورای شهر قم:

همکاری و مساعدت ویژه مدیریت شهری قم در تشییع تا تدفین شهدای گمنام/برنامه ریزی برای محوطه‌سازی مقابر در بوستان‌ها

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با اشاره به تدفین 5 شهید گمنام دفاع مقدس در بوستان‌های سطح شهر، گفت: مدیریت شهری در آماده‌سازی و محوطه‌سازی حرم شهدای گمنام همکاری کرده و از سال آینده ردیف بودجه‌ای ویژه در این خصوص در نظر گرفته خواهد شد.