رفتن به محتوای اصلی

اخبار

شهردار قم مطرح کرد؛

ثمره نبود مدیریت یکپارچه شهری، تصمیم‌گیری 25 دستگاه برای شهر است/آمادگی شهرداری قم برای افزایش همکاری‌ها با مساجد

شهردار قم آشفتگی تصمیم‌گیری در حوزه مدیریت شهر توسط دستگاه‌های مختلف را مورد توجه قرار داد و گفت: 25 دستگاه و ارگان برای شهر تصمیم می‌گیرند و به علت نبود مدیریت یکپارچه شهری، شاهد تصمیمات مختلفی برای شهر هستیم.

معاون شهردار قم مطرح کرد؛

79 درصد بودجه شهرداری قم عمرانی است/بهره‌برداری از پارکینگ چهل اختران تا یک ماه آینده

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: قم تنها کلان‌شهری است که افزون بر 79 درصد از بودجه مصوب آن، عمرانی و 21 درصد از آن بودجه‌های جاری است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم:

تدوین نظام مسائل فرهنگی بوستان‌های قم/لزوم استفاده از ظرفیت مردم و مسجد برای کارهای فرهنگی و اجتماعی

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: تدوین نظام مسائل فرهنگی بوستان‌ها با مشارکت نیروهای مردمی، نیروی انتظامی، قرارگاه فرهنگی 19 دی و.. انجام و در راستای بوستان در تراز انقلاب در حال اجراست.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری قم:

سازه‌های اذان‌گوی قم به 40 سازه می‌رسد /900 کوچه به تابلوهای جدید شهدا مزین شد

مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: 30 سازه اذان‌گو نیز در سطح شهر و بوستان‌های قم فعال است و سال آینده 10 سازه جدید نصب خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم:

اجرای طرح هویت بخشی به 3 محله قم با مشارکت مساجد/ششمین المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب برگزاری می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: در راستای هویت بخشی تاریخی با محوریت مساجد اقداماتی در اطراف مسجد جامع، پیرامون باغ پنبه و اطراف مسجد چهارمردان در دست اجرا است.

استاندار قم:

شهرداری قم همواره کمک‌حال برگزاری مناسبت‌های مختلف است

استاندار قم گفت: شهرداری قم همواره کمک‌حال ما در برگزاری مناسبت‌های مختلف بوده این بار هم از مجموعه شهرداری تقاضا داریم تلاش‌های خود در بحث برگزاری جشن نیمه شعبان افزایش داده تا سفر زائرین امام زمان (عج) تسهیل شود.

معاون شهردار قم:

بسیاری از سکونتگاه‌های غیررسمی قم از وضع گذشته خارج‌شده‌اند/کمتر از 12 درصد مردم ساکن این مناطق هستند

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: با تلاش‌های انجام‌شده و به‌ویژه نقش شهرداری و تأکیدات شورای اسلامی شهر، تقریباً چهره این محله‌ها که از آن‌ها به‌عنوان سکونت‌گاه‌ غیررسمی یاد می‌شود، به‌طور کامل دگرگون‌شده است.

تقدیر فرمانده سپاه استان از فعالیت‌های مدیرکل ارتباطات شهرداری قم در هفته بسیج

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع)، از مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم برای فعالیت‌ها و برگزاری برنامه‌های مختلف در گرامیداشت هفته بسیج تقدیر کرد.