رفتن به محتوای اصلی

اخبار

شهردار قم:

شهرداری از جنس مردم است/شهر از نبود مدیریت یکپارچه ضربه می‌خورد/تونل امام موسی صدر سال آینده اجرایی می‌شود

شهردار قم با بیان اینکه باید با مشارکت مردم، شهر را اداره کرد، گفت: اقدامات شهرداری در سفره‌های مردم مؤثر است، چراکه شهرداری‌ها از جنس مردم هستند.

معاون شهردار قم مطرح کرد؛

تمام پروژه‌های شهری قم دارای پیوست ایمنی هستند/کاهش 35 درصدی حوادث حریق منازل مسکونی در قم

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه تمام پروژه‌های شهری دارای پیوست ایمنی هستند، گفت: در سال 1402، نسبت به سال 1401 شاهد کاهش 35 درصدی حوادث آتش‌سوزی در بافت مسکونی بوده‌ایم.

معاون شهردار قم:

هدف‌گذاری رسیدن به شهر هوشمند در شهرسازی تا 1404/استفاده از ظرفیت‌های ملی در پیشبرد طرح‌ها در قم

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به اینکه امید داریم تا سال 1404، بحث شهر هوشمند را محقق کنیم، گفت: در این طرح تلاش داریم مراجعه حضوری مردم را با هماهنگی بخش‌های مختلف شهرداری کاهش دهیم.

مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم:

اجرای پروژه محور فرهنگی تاریخی قم به طول 6 کیلومتر در 17 محله/تحولات هسته مرکزی در سال‌های آینده مشهود می‌شود

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم گفت: به‌منظور ساماندهی بافت‌های پیرامون حرم و شناسایی ابعاد مختلف فرهنگی شهر قم، پروژه محور فرهنگی تاریخی را در 6 کیلومتر در 17 محله تاریخی شهر قم با کف‌سازی، جداره‌سازی و بهسازی کامل کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری قم:

تمام بوستان‌های قم ایمن هستند/هنرمندان برای فضاسازی فرهنگی قم کمک شهرداری کنند

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه امروز هیچ بوستان غیر ایمن و غیر استانداری نداریم، تصریح کرد: تمام بوستان‌های شهری در این مدت استانداردسازی شده است.

ضرورت توجه ویژه به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری قم

پدر شعر آئینی کشور با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های هنری قم استفاده شود، گفت: قم دارای ابعاد مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی است که متأسفانه ابعاد فرهنگی و هنری تحت شعاع بعد مذهبی قرار گرفته‌اند.

قم 22 شهید هنرمند دارد/محلی برای یادبود شهدای هنرمند در نظر گرفته شود

پیشکسوت سینمای استان قم با بیان اینکه قم با تقدیم 22 شهید، بیش‌ترین شهدای هنرمند را در کشور دارد، گفت: محلی از یادبود این هنرمندان و با حضور هنرمندان فعلی قم احداث شود.

آمادگی سینماگران قمی برای ساخت فیلم‌هایی با موضوع فرهنگ شهروندی

رئیس انجمن سینمای جوان استان قم با بیان اینکه امیدواریم شهرداری قم از فیلم‌سازان قمی حمایت داشته باشد، گفت: آمادگی لازم برای ساخت فیلم‌های کوتاه با موضوعات مختلف فرهنگ شهروندی وجود دارد.

مورد در هر صفحه