رفتن به محتوای اصلی

اخبار

تمرکز بر نظام توزیع برای عرضه کالاهای اساسی و مایحتاج شهروندان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: ارائه کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان با هدف جلوگیری از سوءاستفاده دلالان و حذف واسطه‌ها انجام می پذیرد.

معاون شهردار قم:

پیش‌بینی تمهیدات در شهرداری قم برای مناسبت‌های ماه رجب تا ماه رمضان/بسیج کامل تجهیزات و امکانات برای نیمه شعبان

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از بسیج کامل و پیش‌بینی تمهیدات لازم برای مناسبت‌های مختلف ماه رجب تا ماه مبارک رمضان و به‌ویژه نیمه شعبان در شهرداری قم خبر داد.

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قم خبر داد:

ارائه آموزش ترافیکی به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: تفاهم‌نامه ارائه آموزش‌های ترافیکی به دانش‌آموزان منعقدشده که در این مسیر از ظرفیت سه پارک ترافیک در سطح شهر نیز استفاده خواهد شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم:

سامانه جدید اتوماسیون امور قراردادها و صورت‌وضعیت‌ها شهرداری قم رونمایی می‌شود

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از رونمایی از سامانه جدید اتوماسیون امور قراردادها و صورت‌وضعیت‌ها در روزهای آینده خبر داد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم:

ساخت بدنه پروژه فاز پنجم عمار یاسر قم به شهروندان واگذار شده است

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: در طول سال‌های گذشته، تملکات پروژه فاز پنجم عمار یاسر به‌گونه‌ای انجام شده است که شهروندان تمایل دارند بتوانند بدنه این بلوار را حفظ کنند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر شهرداری قم:

اجرای بهسازی فضای سبز بلوار شهید خداکرم قم/اتمام پروژه تا پایان بهمن‌ماه

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از اجرای بهسازی فضای سبز بلوار شهید خداکرم خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان بهمن‌ماه این پروژه به پایان برسد.