رفتن به محتوای اصلی

اخبار

سقائیان‌نژاد:

رسانه محور جهاد تبیین است/برگزاری جلسات هفتگی برای رفع مشکلات محلات قم/مردم ناظر خدمات شهرداری هستند

شهردار قم با بیان اینکه جای کار بسیاری در قم وجود دارد، گفت: به‌صورت هفتگی جلساتی برای مشکلات محلات قم برگزار می‌شود و به دنبال رفع این مشکلات هستیم.

معاون شهردار قم:

اجرای بزرگترین تونل نوری کشور به طول 7 کیلومتر در بلوار پیامبراعظم(ص) قم

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه نورپردازی و ایجاد جلوه‌های نوری در معابر در دستور کار قرار دارد، گفت: بزرگ‌ترین تونل نوری کشور در بلوار پیامبر اعظم(ص) به طول 7 کیلومتر انجام‌شده است.

معاون شهردار قم:

طرح هوشمندسازی ساماندهی بار در قم اجرایی می‌شود/اجرای ایستگاه‌های سبز اتوبوس در همه مناطق شهری

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه هوشمندسازی ساماندهی بار در دستور کار قرار دارد، گفت: برای سال آینده بودجه‌ای به این منظور در نظر گرفته‌شده است

اطلاع شهروندان از وضعیت حرکت اتوبوس‌های شهری با 5 روش/افزایش مداوم خدمات غیرحضوری در سامانه قم‌یار

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با بیان اینکه سامانه مکان‌یابی اتوبوس هفته گذشته رونمایی شد، گفت: در این سامانه می‌توانیم به 5 روش مختلف روند حرکت اتوبوس را به اطلاع همشهریان برسانیم.

مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر:

تلاش شهرداری قم برای احیا و تقویت محورهای فرهنگی و تاریخی رهاشده

مدیرعامل سازمان بهسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر با اشاره به اینکه تمام فضاهای فرهنگی و تاریخی شهر را مدنظر قرار داده‌ایم، گفت: برخی محورهای فرهنگی و تاریخی که رها شده بودند نیز درحال تقویت هستند.

طباطبایی‌نژاد:

هدف شهرداری قم در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، حرکت به سمت جهانشهر دینی است

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، هدف از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح شهر توسط شهرداری را رسیدن به جهانشهر دینی شدن قم دانست.