رفتن به محتوای اصلی

اخبار

شهردار قم طی پیامی شهروندان را به شرکت در انتخابات دعوت کرد

زیبایی و ماندگاری این انتخابات قطعاً با حضور همگان تجلی خواهد یافت و شکوه و عظمت این پیمان ملی و تجدیدعهد با آرمان‌های والا و الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام این سرزمین آسمانی، سپری خواهد بود در برابر مکر و حیله دشمنان و بدخواهان

شهردار قم:

هیچ‌یک از امکانات شهرداری قم در اختیار کاندیدای انتخابات، احزاب و گروه‌های سیاسی قرار نگرفته است

شهردار قم گفت: هیچ‌یک از امکانات شهری در اختیار کاندیداها، احزاب و گروه‌های سیاسی حتی از چندین ماه پیش از آغاز رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار نگرفت.

معاون شهردار قم خبر داد:

آماده‌باش تمامی عوامل و تجهیزات شهرداری قم برای موج دوم بارش نزولات آسمانی

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از آماده‌باش و آمادگی تمامی عوامل و تجهیزات شهرداری قم برای موج دوم بارش نزولات آسمانی خبر داد.

شهردار قم:

تقارن خدمات شهرداری قم در نیمه شعبان و بارش سنگین برف قابل‌تقدیر است/تقدیر از همراهی شهرداری تهران در نیمه شعبان

شهردار قم گفت: خدمات‌رسانی نیمه شعبان تقارن با بارش سنگین برف و خدمات تسهیل رفت‌وآمد شد که با تلاش جهادی عوامل شهرداری قم هیچ حادثه و انسدادی در سطح شهر نداشتیم.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم:

تعهد شهرداری قم در پروژه مترو انجام‌شده است/تشریح جزئیات پروژه از دیروز تا امروز

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: سال ۱۴۰۱ شهرداری قم به وزارت کشور تعهد داد که در صورت تأمین واگن در سال ۱۴۰۲، فاز نخست متروی قم را راه‌اندازی کند که هم‌اکنون آماده هستیم.

مدیر منطقه شش قم:

فعالیت 450 نفر در منطقه 6 قم همزمان با بارش سنگین برف/توزیع 4000 کیسه‌شن و نمک در بین شهروندان منطقه

مدیر منطقه شش شهرداری قم گفت: 450 نفر از نیروهای خدماتی، فضای سبز، موتوری و ستادی به‌منظور پاک‌سازی، نمک‌پاشی و بازگشایی معابر در دو روز گذشته مشغول به فعالیت در سطح منطقه به‌صورت شیفت بندی بودند.

سخنگوی شورای شهر قم:

اجرای تقاطع شهید کیوانفر مطالبه مردمی است/پیش بینی بودجه احداث برای سال 1403

سخنگوی شورای شهر قم ترافیک تقاطع خیابان شهید کیوانفر تا میدان امام خمینی(ره) را مورد توجه قرار داد و گفت: عطف به درخواست‌های مردمی، با تصویب اعضای شورا اسلامی شهر نیز بودجه‌ای برای شروع دوباره این پروژه در سال ۱۴۰۳ اختصاص داده شد.