رفتن به محتوای اصلی

اخبار

شهردار قم:

ضرورت تسریع در بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در قم/برنامه‌ریزی شهرداری قم برای عید نوروز و ماه مبارک رمضان

شهردار قم با تأکید بر اهمیت و تسریع در احداث ایستگاه‌های سبز اتوبوس در سطح شهر گفت: بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس بدون محدودیت در بودجه باید مورد توجه باشد.

معاون شهردار قم:

22 ایستگاه سبز اتوبوس در قم در دست طراحی و اجراست/نصب پل عابر پیاده فاز 5 عماریاسر تا پایان سال

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه طراحی و اجرای 22 ایستگاه در دستور کار قرار دارد، گفت: در حال حاضر 10 ایستگاه سبز در سطح مناطق شهری در حال اجراست و مابقی نیز در مرحله طراحی است.

معاون شهردار قم خبر داد:

تدوین 14 شاخص ارزیابی مناطق شهری قم/لزوم تسریع در ثبت صورت‌وضعیت‌های مالی

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از تدوین شاخص‌های ارزیابی مناطق خبر داد و گفت: 14 شاخص برای ارزیابی مناطق در نظر گرفته‌شده که بتوان بر اساس آن خروجی مناسبی از فعالیت‌ها دریافت کرد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم:

نخستین غرفه در طرح ساماندهی غرف و دکه‌های شهری قم نصب شد/ماهانه 3 غرفه با شکل جدید نصب می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام‌شده، نخستین دکه با شکل و شمایلی جدید روز گذشته نصب و راه‌اندازی شد، هر 10 روز یک غرفه با اولویت نصب در معابر پرتردد اجرایی می‌شود.

معاون شهردار قم مطرح کرد؛

جمع‌بندی و ارسال گزارشات، آسیب‌ها و مشکلات خدمات‌رسانی در نیمه شعبان

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از جمع‌بندی گزارشات، آسیب‌ها، مشکلات و... در نیمه شعبان خبر داد و گفت: این موارد به‌صورت مصور به نهادهای بالادستی ارسال می‌شود تا در تصمیم‌گیری‌های سال آینده مورد توجه قرار گیرد.

مدیر منطقه سه قم:

توزیع 2000 تن آسفالت در فاز نخست بهسازی ورودی‌های شهر در منطقه 3 قم

مدیر منطقه سه شهرداری قم با بیان اینکه در فاز نخست بهسازی ورودی‌های منطقه 13 مورد اولویت‌بندی و بهسازی شد، گفت: 2 هزار تن آسفالت علیرغم برودت هوا و حتی بارش نزولات آسمانی برای این فاز توزیع‌شده است.

صدور اخطار پلمپ برای واحدهای فاقد پروانه کسب میدان تره‌بار شهید مطهری قم

بازرسی و گشت مشترک با حضور عوامل اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از واحدهای فعال و مستقر در میدان قدیم تره‌بار، منجر به صدور اخطار پلمپ برای واحدهای فاقد پروانه کسب شد.