رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم مطرح کرد؛

تحقق بیش از ۹۰ درصد بودجه عمرانی شهرداری قم

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: بودجه معاونت فنی و عمرانی شهرداری در سال جاری، ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۹۰ از بودجه محقق شده است.

مدیران، باغبانان و کارکنان فضای سبز شهری قم با شهدا تجدید بیعت کردند

باغبانان، کارکنان و مدیران سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم به مناسبت هفته درختکاری با حضور در گلزار شهدای قم ضمن غبارروبی مزار شهدا، با آرمان‌های آنان تجدید بیعت کردند.

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قم:

ایجاد ۳ تقاطع ترافیکی در محور فاز ۵ عمار یاسر قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: همزمان با نزدیک بودن زمان بازگشایی محور فاز ۵ عمار یاسر، سه تقاطع ترافیکی در این محور تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد.

فراخوان خرید خدمات مشاوره‌ای طرح‌های پژوهشی در شهرداری قم

شهرداری قم در نظر دارد به استناد ماده (24) آیین‌نامه خرید خدمات مشاوره، 2 پروژه انجام طرح‌های پژوهشی را به واجدین شرایط واگذار کند.

عضو شورای شهر قم خبر داد؛

رشد 50 درصدی بودجه فضای سبز شهرداری قم در سال 1403

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: در بودجه سال 1403 حدود 500 میلیارد تومان برای تملک، هزار میلیارد تومان برای توسعه و احداث و 400 میلیارد تومان برای نگهداری در نظر گرفته‌شده است که 15 درصد کل بودجه شهرداری را شامل می‌شود.

چگونه از شهرداری قم نهال رایگان دریافت کنیم؟

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: شهروندان می‌توانند برای دریافت 2 اصله نهال باید کلمه «نهال» را به شماره «۳۰۰۰۱۳۹۷» ارسال و پس از ارسال پیامک از طریق لینک مشخصات خود را ثبت کند تا پس از ۴۸ ساعت نهال تحویل آنان شود.