رفتن به محتوای اصلی

اخبار

باز شدن گره‌ای دیگر برای بهره‌برداری از مترو قم/ بررسی میدانی و خرید تجهیزات تکمیلی

به‌منظور خرید تجهیزات تکمیلی و ماشین‌آلات موردنیاز بهره‌برداری خط یک مترو قم، بررسی میدانی تجهیزات در کارخانه‌های سازنده و روند تولید توسط شرکت‌های تولیدکننده در حال انجام است.

شهردار قم:

لزوم مشارکت آحاد مردم در حفظ و حراست از طبیعت/حراست از درختان مورد توجه همگان باشد

شهردار قم با اشاره به اینکه برای حفظ و حراست از طبیعت باید آحاد مردم مشارکت داشته باشند، گفت: شهر مانند یک خانواده بزرگ است که اعضای آن حرف اول و آخر را می‌زنند.

رئیس شورای شهر قم:

همزمانی توسعه فضای سبز قم با رویکرد توجه به صرفه‌جویی منابع آبی

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه این توسعه فضای سبز در شرایطی رقم خورده که در منابع آبی نهایت صرفه‌جویی انجام‌شده است، گفت: با استفاده از روش‌های آبیاری نوین و کشت گونه‌های مناسب، در این مسیر عملکرد موفقی صورت گرفته است.

فرماندار قم:

عدم همراهی مردم در نگهداری فضای سبز سبب تحمیل هزینه به شهرها می‌شود

فرماندار قم با اشاره به اینکه اگر همراهی مردم در نگهداری فضای سبز نباشد هزینه‌های بسیاری بر شهرها تحمیل می‌شود، گفت: همان‌گونه که توسعه فضای سبز سبب شادی و طراوت مردم می‌شود، باید همراهی شهروندان در نگهداری از فضای سبز نیز افزایش پیدا کند.

مشارکت مردم در نگهداری از فضای سبز نیازمند آگاهی‌بخشی است

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان قم با اشاره به اینکه آموزش مهم‌ترین رکن در مسیر رسیدن به توسعه پایدار است، گفت: برای افزایش مشارکت مردم در نگهداری از فضای سبز باید به دنبال آگاهی بخشی باشیم.

ضرورت حفظ و نگهداری درختان همانند کاشت آنان دارای اهمیت است

مسئول دفتر نمايندگي ولی‌فقیه در بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان قم با اشاره به اینکه هرسال درختان بسیاری کشت می‌شوند که باید نسبت به نگهداری از آن‌ها کوشید، گفت: اگرچه تمام درختان دارای ثمره هستند اما باید تلاش ما در راستای کاشت درختان مثمر باشد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر شهرداری قم:

توسعه فضای سبز شهر قم بر مبنای علم است/آبیاری فضای سبز تماماً هوشمند و تحت‌فشار است

مدیرعامل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: از ابتدای فعالیت مدیریت شهری دوره جدید، توسعه با آبیاری تحت‌فشار و هوشمند بوده است و در موضوع توسعه فضای سبز تلاش شده تا تمام مباحث علمی دنبال شود.

مورد در هر صفحه