رفتن به محتوای اصلی

اخبار

از 29 اسفند تا 4 فروردین‌ماه انجام شد؛

ثبت 4261 تماس مردمی با سامانه 137 شهرداری قم

4 هزار و 261 تماس مردمی همزمان با ایام نوروز از 29 تا 4 فروردین با سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری انجام شده که بخش قابل‌توجهی مربوط به تماس نوروزی بوده است.

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قم:

افزایش رضایتمندی زائران و مسافران نوروزی از راه اندازی پارکینگ‌های هوشمند در قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: موضوع راه‌اندازی پارکینگ‌های هوشمند در هسته مرکزی شهر قم و اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) همزمان با پیک تردد مسافر، رضایتمندی بالایی را از سوی زائران داشته است.

معاون شهردار قم خبر داد:

برنامه‌ریزی برای تملک 14200 مترمربع از باغات شهر قم در سال 1403/اجرای 10 تقاطع غیرهمسطح در سال جاری

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به برنامه شهرداری در احیای باغات باقی‌مانده شهر قم، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال ۱۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع از باغات موجود در شهر قم تملک خواهد شد.

مدیر منطقه سه قم مطرح کرد؛

خدمات‌رسانی شبانه‌روزی استراحتگاه فدک قم به مسافران نوروزی/احداث هفت‌سین شهدای هسته‌ای

مدیر منطقه سه شهرداری قم خدمات در کمپینگ مسافری فدک به‌عنوان بزرگ‌ترین استراحتگاه مسافران را مورد توجه قرار داد و گفت: به طور میانگین از پیش از نوروز تاکنون شبانه شاهد برپایی حداقل 150 تخته چادر در این استراحتگاه بوده‌ایم.

معاون شهردار قم:

ادامه تونل غدیر با درخواست پلیس راهور بازگشایی نشده است/ کارکرد کامل ترافیکی محور عمار یاسر با امتداد تا میدان سپاه

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به بهره‌برداری بلوار حضرت جعفر طیار(ع) در فاز پنجم محور عمار یاسر در روزهای اخیر، گفت: مسیر شمال به جنوب این محور در ادامه تونل غدیر به سمت خیابان شهیدان فاطمی با درخواست پلیس راهور بازگشایی نشده است.