رفتن به محتوای اصلی

اخبار

شهردار قم:

تعارفات در اجرای پروژه‌های شهری قم کنار گذاشته شود/تأخیر در روند پروژه‌ها سبب بالارفتن هزینه‌های شهر می‌شود

شهردار قم با بیان اینکه بروکراسی‌های اداری در روند اجرای پروژه‌ها باید به حداقل برسد، گفت: در روند اجرایی پروژه‌ها باید تعارفات کنار گذاشته شود.

مدیر منطقه هفت قم:

انجام تملک 16 پلاک در محدوده حرم مطهر در صورت انعقاد تفاهم‌نامه با راه و شهرسازی قم

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با بیان اینکه 16 پلاک با سیما و منظر نامناسب در محدوده حرم مطهر و به‌ویژه ضلع شرقی شناسایی‌شده است، گفت: در حال بررسی این املاک هستیم که در صورت انعقاد تفاهم‌نامه با راه و شهرسازی، تملک این املاک نیز آغاز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری قم:

بهسازی بوستان شهید شفیعی خیابان دروازه ری قم انجام می‌شود

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: طرح ساماندهی و بهسازی بوستان شهید شفیعی در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم:

بقعه شیخ اباصلت و آب‌انبار خیابان دروازه ری قم بهسازی و بازسازی می‌شوند

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) از بازسازی و بهسازی بقعه شیخ اباصلت و آب‌انبار در خیابان دروازه ری خبر داد.

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قم:

ایمن‌سازی حرکت در معابر شهری قم/اجرای بیش از 250000 متر خط‌کشی از ابتدای سال 1403

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه مهم‌ترین اقدامات سازمان اجرای طرح‌های نظم‌بخشی و ایمن‌سازی حرکت در معابر شهری است، گفت: بیش از 250 هزار متر خط‌کشی ترافیکی از ابتدای سال 1403 اجرایی شده است.

ثبت‌نام در سامانه «سپند» برای سرویس مدارس در قم الزامی است

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان قم گفت: اولیای دانش‌آموزانی که می‌خواهند از خدمات سرویس حمل‌ونقل دانش‌آموزی استفاده کنند باید درخواست خود را تا اول تیر در سامانه «سپند» ‌ثبت کنند.