رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون شهردار قم:

پیش‌بینی تمهیدات کامل همزمان با ماه محرم در قم/شهر آماده روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی است

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم، اهم برنامه‌های شهرداری در قالب طرح جهادی علمداران خدمت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله...الحسین(ع) و در ماه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی را تشریح کرد.

حضور شهردار قم در آئین عزاداری هیئات مذهبی قم/بررسی میدانی خدمات شهرداری قم به عزاداران

شهردار قم هم‌زمان با ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) ضمن حضور در آئین عزاداری برخی از هیئات مذهبی شهر قم و اقامه عزا در ماتم خاندان عصمت و طهارت، از خدمات‌رسانی بخش‌های مختلف شهرداری قم به عزاداران حسینی به‌صورت میدانی بازدید کرد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد:

پیش‌بینی و دپوی یخ در قم/رفع دغدغه مهم هیئت‌های مذهبی در تاسوعا و عاشورای حسینی در تأمین یخ

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: دپو و نگهداری یخ بهداشتی یکی از موضوعات مهم برای حمایت و پشتیبانی از گروه‌های مردمی حاضر در حماسه بزرگ حسینی است و سازمان میادین امکانات خود را جهت این امر اختصاص داده است.

ارائه 10 درصد تخفیف عوارض صدور پروانه ساختمانی در قانون جوانی جمعیت در قم

طبق ماده ۵ قانون حمايت از خانواده و جواني جمعيت، عوارض صدور پروانه ساختماني براي خانواده‌هاي داراي سه فرزند زير ۲۰ سال براي يك مرتبه مشمول ۱۰ درصد تخفیف می‌شود.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری قم:

سامانه جدید جامع نظارت بر فضای شهر قم تا پایان سال رونمایی می‌شود

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: سامانه جدید جامع نظارت بر فضای شهر قم برای نظارت دقیق بر حفظ و نگهداری فضای سبز شهری تا پایان سال ۱۴۰۳ رونمایی می‌شود.

مدیر منطقه دو قم:

پیش‌بینی ۵۰ پروژه عمرانی در منطقه ۲ شهرداری قم/5 بوستان در سال جاری احداث می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: در سال جاری ۵۰ پروژه در سطح منطقه پیش‌بینی‌شده و احداث بوستان با مساحت ۶۰۰۰ مترمربع در بلوار آیت‌الله بنی فصل به منظور افزایش سرانه فضای سبز منطقه یکی از این پروژه‌ها است.

مورد در هر صفحه