رفتن به محتوای اصلی

اخبار

شهردار قم:

مشارکت مردمی و موفقیت مدیریت شهری در وحدت مسئولان است/خبرنگاری علم، مهارت و هنر است

شهردار قم لازمه موفقیت در مدیریت شهر و دست‌یابی به اهداف هشتگانه شورا را وحدت دانست و گفت: در صورت تفرقه نمی‌توانیم مردم را به مشارکت و همراهی با خود متقاعد کنیم، زیرا مردم به مدیریت اعتماد نخواهند کرد.

معاون شهردار قم خبر داد:

خدمت‌رسانی اربعینی شهرداری قم در شهر قم، مرز خسروی و مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی 100درصدی شهر قم در میزبانی از زائران اربعین خبر داد و گفت: امسال شهرداری قم سه محور میزبانی از زائران در قم، مرز خسروی به‌عنوان معین کرمانشاه و طریق نجف به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیرکل طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم:

فرایند تفکیک اراضی در شهرداری قم غیرحضوری شد

مدیرکل طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم گفت: غیرحضوری و الکترونیکی‌سازی فرایند تفکیک اراضی و اعمال ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها به‌منظور تسهیل اقدامات این حوزه اجرایی شد.

پیام تبریک شهردار قم به مناسبت روز خبرنگار؛

تأکید بر ارتقای کیفیت و توجه به منبع موثق اخبار به‌عنوان اصل اساسی تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای

شهردار قم با صدور پیامی، فرارسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار را به‌تمامی فعالان عرصه اندیشه و قلم به‌ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

مدیر منطقه یک قم خبر داد:

اعتبار 500 میلیاردی ریالی آسفالت منطقه یک قم در سال 1403/پیشرفت 50 درصدی برنامه توزیع آسفالت منطقه تاکنون

مدیر منطقه یک شهرداری قم، با اشاره به پیش‌بینی 500 میلیارد ریال بودجه برای توزیع آسفالت در سطح منطقه، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 50 درصد برنامه آسفالت معابر اصلی منطقه یک، اجراشده و یا در حال اجرا است.

در جلسه شورای سیاست‌گذاری بازار شمسه مطرح شد؛

کلیه نواقص مجموعه بازار بزرگ شمسه قم تکمیل و رفع می‌شود

مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر از رفع نواقص و تکمیل بازار شمسه ازجمله راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی و حمام بازار شمسه و واگذاری آن به بخش خصوصی خبر داد.