رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم

قبول انصراف پیمانکار بهره بردار پارک سوار شمالی کلان شهر قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از قبول انصراف پیمانکار بهره‌بردار پارک‌سوار شمالی به دلیل اهمال در انجام تعهدات و با هدف ارتقای خدمات در این پارک‌سوار خبر داد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم:

ارزیابی 42 اثر در جشنواره رویداد فناورانه شهرداری قم

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: در جریان برگزاری جشنواره رویداد فناورانه با محوریت مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی، ۴۲ اثر در بخش‌های مختلف مورد ارزیابی هیئت داوران قرار گرفت.

مدیرکل درآمد شهرداری قم مطرح کرد؛

تخفیف ۴۰ درصدی شهرداری قم به پروژه‌های نهضت ملی مسکن/ضرورت استفاده از ظرفیت‌های قانونی بودجه 1403 کشور

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از ارائه تخفیف‌های بالاتر از سقف تخفیف‌های تعیین‌شده ۳۰ درصد شهرداری به پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: ۱۰ درصد بالاتر از نرخ مشخص‌شده این تخفیف‌ها اعمال شد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم:

موتورسیکلت ثبت تخلف در قم روزانه 600 تخلف ثبت می‌کند/۲ موتورسیکلت ثبت تخلف خریداری می‌شود

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم از تهیه دو موتورسیکلت ثبت تخلف ساکن برای تجهیز پلیس راهور در کنترل ترافیک شهری خبر داد و گفت: میانگین ثبت تخلف توسط این موتورسیکلت روزانه حدود ۶۰۰ تخلف است.

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قم:

204 هزار متر خط‌کشی دوجزئی در قم اجرا شد

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اجرای رنگ سرد تا پایان تیرماه را بیش از 286 هزار متر عنوان کرد و گفت: تاکنون بیش از 204 هزار متر خط‌کشی دوجزئی در سطح معابر و شوارع اجرایی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اعلام کرد

بتن‌ریزی 5 سقف در پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی(ره) هفت سقف خواهد داشت گفت: بتن‌ریزی سقف پنجم این پروژه در حال انجام است.

منطقه دو شهرداری قم به دو موکب بزرگ اربعینی خدمت رسانی می‌کند

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: در راستای خدمت‌رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی مجموعه مدیریت شهری قم مطابق برنامه هر ساله تدابیر ویژه‌ای را در این زمینه پیش‌بینی کرده است.