رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم :

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قم، مسئول عملیات قرارگاه حمل و نقل مرز مهران شد

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از سوی ستاد اربعین کشور به عنوان مسئول عملیات قرارگاه حمل و نقل مرز مهران انتخاب شد.

معاون شهردار قم مطرح کرد ؛

اخذ مجوز جذب ۱۱۰ نیروی آتش‌نشانی شهرداری قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از اخذ مجوز برای جذب ۱۱۰ نیروی آتش‌نشانی خبر داد و گفت: اطلاع‌رسانی در مورد فرایند و زمان برگزاری آزمون‬ از طریق سایت رسمی شهرداری قم و رسانه‌ها اعلام ‏می‌شود‎.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم:

واریز پیش پرداخت ساخت واگن متروی قم توسط وزارت کشور

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم گفت: تا سه ماه آینده با پرداخت قسط اول پیش پرداخت خرید واگن مترو توسط وزارت کشور به شرکت چینی، فرآیند ساخت واگن‌های متروی قم آغاز می‌شود.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم :

توسعه اراضی مسکونی در منطقه ۳ شهرداری قم

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم با اشاره به وجود ۲۷۰ هکتار بافت فرسوده در سطح منطقه گفت: در راستای رشد و توسعه منطقه ۳، دو طرح عمده زمین‌های هزار هکتاری و طرح بادیان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم :

۹ سردیس شهید در قم رونمایی می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از رونمایی از ۹ سردیس شهید و ۲۰۰ تابلوی کوچه مزین شده به تصویر و نام شهدا در هفته دفاع مقدس خبر داد.

نشست هم اندیشی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرداری قم برگزار شد

نشست هم اندیشی اقدامات و برنامه‌های مدیریت شهری به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت روز قشر بسیج ادارات با حضور مدیران و جمعی از نمایندگان دستگاه های اجرایی برگزار شد.