رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم:

لزوم ایجاد کارگروه مشترک دستگاه قضایی با شهرداری قم

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت: به منظور اجرای مصوبات آیین نامه سرویس مدارس ضروری است تا کار گروه مشترک در دستگاه قضایی استان با شهرداری قم ایجاد شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم:

انفجار منزل مسکونی در بلوار کریمی یک مصدوم برجای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: با انفجار منزل مسکونی در بلوار شهید کریمی آقای حدود 30 ساله مصدوم شد که پس از اقدامات اولیه درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم :

راه‌اندازی سیستم پایش در سازمان آتش‌نشانی قم تا پایان سال ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: با راه‌اندازی سیستم رصد، خیابان‌های خلوت و معابر شهری روان و کوتاه را شناسایی کردیم و خودروهای آتش‌نشانی در زمان کوتاه‌تری به محل حادثه اعزام می‌شوند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم مطرح کرد:

«پایان شهریور» آخرین فرصت بهره‌مندی از تخفیف بهای خدمات پسماند شهرداری قم

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: شهروندانی که نسبت به پرداخت نقدی عوارض نوسازی و عمران شهری سال جاری خود اقدام کنند، علاوه بر بهره‌مندی از ۱۰ درصد خوش‌حسابی، مشمول ۳۰ درصد تخفیف بهای خدمات مدیریت پسماند خواهند شد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم:

جشنواره فرهنگی هنری فردخت در قم برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری و دانش‌بنیان فردخت با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم در حوزه پوشاک بانوان خبر داد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری قم:

آوای روح افزای اذان از ۶۰ سازه اذان‌گو در قم طنین‌انداز شد

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از نصب ۳۰ سازه اتوماتیک اذان‌گو توسط یک شرکت دانش‌بنیان قمی در این شهر خبر داد.