رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون فنی و عمرانی شهردار قم:

تقاطع غیرهمسطح بلوار شهید سلیمانی قم تا آذرماه به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهردار قم گفت: تقاطع غیر همسطح بلوار شهید سلیمانی قم با قرارداد هزار میلیارد ریالی تا آذرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

در جلسه امروز شورای شهر قم مطرح شد

افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه رانندگان سرویس مدارس تصویب شد

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: لایحه نرخ حق‌الزحمه رانندگان سرویس مدارس با ضریب افزایش ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته در صحن علنی شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س):

آغاز محوطه‌سازی پروژه بهسازی بقعه اباصلت قم

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) از آغاز عملیات عمرانی محوطه‌سازی پروژه بهسازی بقعه اباصلت خبر داد و گفت: فعالیت عمرانی محوطه بیرونی آغاز شده و کار به‌سرعت در حال انجام است.

شهردار قم مطرح کرد:

ضرورت تسریع در اجرای پروژه بهسازی مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر قم

شهردار قم با اشاره به اهمیت تسریع در اجرای پروژه بهسازی مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر بر لزوم پیش‌بینی لازم برای فعالیت به‌صورت شبانه‌روزی در پروژه تأکید کرد و گفت: رضایتمندی شهروندان در اجرای پروژه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم خبر داد:

آزادسازی کامل پروژه بهسازی خیابان دروازه ری قم با تملک ۱۰ پلاک باقیمانده

مدیر منطقه یک شهرداری قم از باقی ماندن تنها ۱۰ پلاک از مجموع ۱۶۰ پلاک در مسیر اجرای پروژه دروازه ری خبر داد و گفت: ۵ پلاک آن در شرف توافق است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم مطرح کرد:

زمان‌بندی ۶ ماهه برای پروژه بهسازی مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از آغاز بهسازی مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر به طول ۶۷۰ متر و هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۵۰ میلیارد ریال در روزهای آینده خبر داد.

مورد در هر صفحه