رفتن به محتوای اصلی

اخبار

تولیت مسجد مقدس جمکران:

توسعه محدوده جمکران نیازمند توجه مدیریت شهری است

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: ظرفیت مسجد مقدس جمکران ورود ۶۰ تا ۱۲۰ میلیون زائر به صورت سالانه است که در همین راستا باید اقدامات زیرساختی و توسعه محدوده جمکران را در اولویت پروژه‌های عمرانی قرار دهیم.

شهردار قم:

تملک ۲۰۰ هکتار پارکینگ اطراف مسجد مقدس جمکران ضروری است

شهردار قم ساماندهی و تملک ۲۰۰ هکتار از پارکینگ‌های پیرامون مسجد را از پروژه‌های ضروری دانست و گفت: از پنج سال گذشته، پروژه‌های مختلفی در راستای توسعه و بهبود وضعیت پیرامونی مسجد مقدس جمکران پیش‌بینی شده است.

فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد

آماده‌باش نیروهای انتظامی در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در راستای تأمین امنیت مراسم سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) گشت‌های اطلاعاتی و انتظامی برای پوشش‌دهی آمادگی کامل دارند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم مطرح کرد 

فضاسازی شهر قم با شعار «یک جهان بر تو سلام» به مناسبت نهم ربیع‌الاول

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: شهرداری قم شعار «یک جهان بر تو سلام» به مناسبت نهم ربیع‌الاول اقدام به نصب بنر و تبلیغات محیطی در سطح شهر کرده است. 

تولیت مسجد مقدس جمکران:

تشریح ویژه برنامه‌های نهم ربیع‌الاول در جمکران/ تقدیر از نقش‌آفرینی شهرداری قم در برگزاری مناسبت‌های مذهبی

تولیت مسجد مقدس جمکران با تشریح برنامه‌های روز نهم ربیع گفت: برنامه‌ها و مناسبات ملی در قم بسیار است و شهرداری قم در میدان فعالیت‌ها به‌صورت مستقیم و حرفه‌ای حضور دارد.

استاندار قم مطرح کرد:

اتوبوس‌های زائران خارجی در پارک‌سوارهای اطراف قم ساماندهی می‌شود

استاندار قم با اشاره به پیش‌بینی ورود ۶۰۰ اتوبوس حامل زائران خارجی در ایام نهم ربیع‌الاول گفت: پیش‌بینی شده است تا این اتوبوس‌ها در پارکینگ‌ها و پارک سوارهای اطراف شهر قم ساماندهی شوند.

جولان سگ های ولگرد ؛ چالش سلامت شهروندان/بحران غذادهی غیراصولی به سگ‌های بلاصاحب

درحالی که سه تیم برای جمع آوری سگ های ولگرد روزانه بیش از10 تا15 قلاده سگ راجمع آوری و زنده گیری می کنند در این میان حامیان سگ های ولگرد وبلاصاحب هم درسطح شهر هستند که با غذادهی غیراصولی به این سگ ها چالشی رابرای ساماندهی این سگ های ولگرد به وجودآورده اند.

مدیرکل مطالعات و برنامه‌ریزی حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم:

کاهش ترافیک میدان جانبازان قم با احداث تقاطع‌های جدید

مدیرکل مطالعات و برنامه‌ریزی حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: تقاطع‌هایی که به تازگی احداث می‌شود از جمله تقاطع عمار یاسر با دور شهر، در آینده نزدیک تقاطع عماریاسر با رسالت و تقاطع رسالت با مصلی انتظار می‌رود که بار ترافیکی میدان جانبازان کاهش پیدا کند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم:

جشنواره بزرگ مهر کریمه در قم برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: جشنواره مهر کریمه با هدف ایجاد فرصت برای ارتقای آموزش‌های سلامت‌محور اجتماعی و با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان همزمان با ایام روز قم برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم مطرح کرد:

پیگیری برای تخصیص 49 دستگاه اتوبوس به قم

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: بر اساس قرارداد وزارت کشور و شهرداری‌ها، از سهم شهرداری قم همچنان ۴۹ دستگاه برای تخصیص به شهر قم باقیمانده است که پیگیر این مسئله هستیم.

مورد در هر صفحه