رفتن به محتوای اصلی

اخبار

با دستور شهردار قم؛

هفته اول مهر ماه خدمات ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم به دانش‌آموزان رایگان است

در آستانه فرا رسیدن مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید، با صدور دستور شهردار قم، استفاده از ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم  برای تمامی دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در هفته نخست مهر ماه رایگان خواهد بود.

نماینده مردم قم:

مترو و منوریل قم به تزریق اعتبار نیاز دارند

نماینده مردم قم گفت: باتوجه به اینکه مشکل ترافیک استان حل نمی‌شد، در سفر پایانی شهید رئیسی به قم تصویب شد که خط منوریل تا حرم بیاید که این پروژه حدودا مبلغ ۴ همت بودجه لازم دارد و ما پیگیر اجرای آن هستیم

مدیرعامل سازمان زیباسازی، نوسازی و بهسازی حرم حضرت معصومه (س):

احداث و تکمیل ۱۶۰ چشمه سرویس بهداشتی در نزدیکی حرم حضرت معصومه (س)

مدیرعامل سازمان زیباسازی، نوسازی و بهسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) گفت: در راستای خدمات‌‍رسانی مطلوب به زائران و مجاوران حرم مطهر، پروژه تکمیل، احداث و مرمت ۱۶۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۸۰ باب حمام در مجتمع تجاری شمسه، اجرایی شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم:

رنگ‌آمیزی و شادابی منظر شهر برای سال تحصیلی جدید در قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از آمادگی این سازمان برای استقبال از مهر و آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری قم:

سالانه ۱۰ هزار قبر بیش از نیاز در بهشت معصومه (س) آماده می‌شود

سالانه ۱۰ هزار قبر بیش از نیاز در بهشت معصومه (س) آماده می‌شود مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری قم گفت: ۱۰ هزار قبر بیشتر از نیاز سالانه برای مواقع بحران آماده داریم تا در صورت نیاز با مشکل مواجه نشویم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم مطرح کرد:

تدوین دستورالعمل جدید برای ساماندهی مراکز جمع‌آوری پسماند خشک

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: به دنبال تدوین شیوه نامه جمع‌آوری پسماند، پسماندهای خشک توسط مراکز و گاراژهای ضایعاتی مطابق ضوابط و قواعد جمع‌آوری کرده و به انبارهای مجاز انتقال داده می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم:

طرح تعالی سازمانی برای مناطق و سازمان‌های شهرداری قم تدوین می‌شود

مدیرکل نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم گفت: برای هریک از معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌ها طرح تعالی سازمانی تکمیل خواهد شد.

مورد در هر صفحه