رفتن به محتوای اصلی

اجرای طرح آشکارسازی توقفگاه‌های ویژه معلولان در حاشیه‌ معابر شهر قم

اجرای طرح آشکارسازی توقفگاه‌های ویژه معلولان در حاشیه‌ معابر شهر قم
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: طرح آشکارسازی توقفگاه ویژه معلولان در راستای مناسب‌سازی معابر شهری انجام می‌شود.

به گزارش واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، علیرضا خلیلی از اجرای طرح‌های مناسب‌سازی تردد معلولان در سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: پیگیری این طرح با نصب تابلوهای محل پارک معلولین و آشکارسازی توقفگاه حاشیه معابر با ترسیم علائم و نقوش بر روی سطح معابر ویژه معلولین صورت می‌گیرد.

 وی افزود: با توجه به جانمایی صورت گرفته و درخواست کمیته مناسب‌سازی، مکان‌های مخصوص توقف خودرویی ویژه معلولین در تمامی مناطق مشخص و این محل‌ها توسط نقوش ترافیکی و علائم افقی و عمودی مشخص و آشکارسازی شده‌اند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اضافه کرد: در این طرح که با هدف دسترس‌پذیری و حمایت از معلولان و حضور فعال افراد در عرصه جامعه و ایجاد زمینه مناسب جهت زیست اجتماعی این عزیزان انجام گرفته، بیش از ۳۵ محل معرفی و جهت اجرای طرح در دستور کار سازمان ترافیک شهرداری قم قرار گرفته است.

 خلیلی با اشاره به اینکه ارتقای امکانات رفاهی و اجتماعی برای افراد کم‌توان و معلولان از وظایف تمام دستگاه‌ها است، تصریح کرد: در حیطه ترافیک شهری اقدامات مختلفی در این زمینه در حال پیگیری است تا در نهایت شهری ایمن برای اقشار مختلف داشته باشیم.

انتهای پیام/103

 


https://qom.ir/tmPcl