رفتن به محتوای اصلی
معاون دادگستری قم:

تکمیل کمربند سبز شهر قم یکی از افتخارت مدیریت شهری است/عملکرد موفق مدیریت شهری در پیشگیری از وقوع جرم

تکمیل کمربند سبز شهر قم یکی از افتخارت مدیریت شهری است/عملکرد موفق مدیریت شهری در پیشگیری از وقوع جرم
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم گفت: در کارگروه‌های مختلف ستاد صیانت، بیشترین تعاملات ما با مدیریت شهری بوده که عملکرد خوبی در این حوزه ثبت شده است.

به گزارش واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، جلسه هماهنگی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با حضور سعید کاویانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و  نمایندگانی از دستگاه‌های امنیتی و اجرایی استان در دفتر این معاونت برگزار شد.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم در این جلسه گفت: ارزیابی از مصوبات کارگروه‌های زیرمجموعه در سال گذشته و 4 ماهه نخست امسال، در جلسه شورای پیشگیری با حضور رئیس‌کل دادگستری و اعضای این شورا انجام شد و به حمدالله مدیریت شهری قم عملکرد خوبی در این حوزه ثبت کرده است.

وی با اشاره به کارگروه‌های مختلف این معاونت گفت: کارگروه صیانت از منابع آب، کارگروه کنترل و کاهش تصادفات رانندگی و کارگروه مشترک مبارزه با دخانیات تعدادی از کارگروه‌های فعال هستند که خوشبختانه در استان قم، 90 درصد از برنامه‌ها و مصوبات آن‌ها پیشرفت داشته و اقدامات خوبی انجام شد.

کاویانی برگزاری جلسات متعدد با زیرمجموعه‌های مدیریت شهری را مورد توجه قرارداد و افزود: جلسات متعدد و منظمی با مدیران، معاونین شهردار و همچنین شهرداران مناطق انجام‌شده و در جلسه‌ای با حضور شهردار قم نیز نتایج این اقدامات تشریح و از همکاری و تعامل مدیریت شهری قم تقدیر شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم ادامه داد: برنامه تقدیر و قدرشناسی از دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در جلسه شورای پیشگیری و با حضور رئیس‌کل دادگستری انجام شد.

وی در پایان با اشاره به اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم تصریح کرد:  بخش عمده‌ای از ارتباطات و تعاملات با حوزه فضای سبز و  سیما و منظر است که در این حوزه  پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم و تکمیل کمربند سبز شهر قم یکی از افتخارت مدیریت شهری در این بخش است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/mEPRE