رفتن به محتوای اصلی
۲ مرداد, ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۱
شهردار قم:

شهر قم آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی می‌شود

شهر قم آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی می‌شود
شهردار قم با تأکید بر آمادگی شهر قم در پذیرایی از زائران اربعین گفت: ستاد مرکزی اربعین مهم‌ترین نقش شهر قم را پذیرایی از زائران ایرانی و خارجی در پیاده‌روی اربعین مشخص کرده است.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد در یکصد و سی و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با اشاره به لزوم افزایش سرمایه شهرداری قم در بانک شهر اظهار داشت: برای حفظ قدرت تصمیم‌گیری نسبت به سایر شهرها نیاز است این افزایش سرمایه اتفاق بیفتد.

 وی سپس به برگزاری مراسم اربعین در کشورهای عراق، ایران و شهر قم اشاره و بیان کرد: تمام برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مراسم اربعین توسط ستاد مرکزی انجام‌شده و هر شهر موظف به انجام بخشی از کارها شده است.

 شهردار قم تصریح کرد: هیچ شهرداری نمی‌تواند به‌صورت انفرادی کاری را انجام شود و وظایف ذیل ۱۱ کمیته تخصصی در ستاد مرکزی و زیر نظر وزارت کشور برنامه‌ریزی‌شده و مهم‌ترین وظیفه شهر قم پذیرایی از زائران ایرانی و خارجی در قم است.

 وی یادآور شد: شهر قم یکی از مقصدهای سفر زائران اربعین بوده و نیاز داریم بیشترین توجه خود را برای ساماندهی و اسکان مسافران در شهر قم گذاشته و شهر را مدیریت کنیم.

 دکتر سقاییان نژاد در پایان تأکید کرد: هر فعالیتی باید با تصویب و هماهنگی ستاد مرکزی اربعین انجام شود و نمی‌توانیم به‌صورت منفرد کاری را انجام دهیم و شهر قم در حال آماده شدن برای پذیرایی از زائران اربعین است.

 انتهای پیام/105


https://qom.ir/FmPYv