رفتن به محتوای اصلی
۱۵ بهمن, ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۱
مدیر منطقه ۲ شهرداری قم:

۵ پروژه مهم شهری منطقه ۲ به بهره‌برداری می‌رسد

۵ پروژه مهم شهری منطقه ۲ به بهره‌برداری می‌رسد
مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: در دهه فجر پنج پروژه مهم شهری در خصوص عبور و مرور، فضای سبز، حمل‌ونقل و ترافیک، خدمات شهری به بهره‌برداری خواهد رسید که برای آسایش و رفاه هرچه بیشتر شهروندان تأثیرگذار است.

به گزارش شهرنیوز، سیدرضا حسینی در جشن‌های مردمی و ویژه‌برنامه‌های "قم، قیام و اقامه" که هم‌زمان با دهه فجر و با شعار «جشن ملی مشارکت پرشور، آینده روشن» با حضور مسئولان شهری در مسجد طفلان مسلم بلوار توحید منطقه 2 برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر و سالگرد چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: به برکت مجاهدت مردم، رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت است که در امنیت و آسایش زندگی می‌کنیم و باید قدر نعمت بزرگ امنیت را بدانیم.

وی ادامه داد: در دهه فجر پنج پروژه مهم شهری در خصوص عبور و مرور، فضای سبز، حمل‌ونقل و ترافیک، خدمات شهری به بهره‌برداری خواهد رسید که برای آسایش و رفاه هر چه بیشتر شهروندان بسیار تأثیرگذار است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم ادامه داد: تعداد ۹۵ پروژه با اعتبار ۵۸ میلیارد تومان در این منطقه در شرف تکمیل است که ۵۸ پروژه تکمیل شده است. از جمله این پروژه‌ها ۱۵۰ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی بوده که با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در سطح منطقه ۲ به انجام رسیده است.

حسینی گفت: بوستان خانواده به وسعت ده‌هزار مترمربع با چهار میلیارد تومان اعتبار عمرانی در خیابان چمران در حال انجام است که به در شهریور ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
کد خبر 725431


https://qom.ir/KEPAH