رفتن به محتوای اصلی
سازمان تاکسیرانی شهرداری قم
۱۶ مهر, ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۷
مدیر منطقه ۷ شهرداری قم:

بازارچه حجتیه قم تعیین تکلیف می‌شود

بازارچه حجتیه قم تعیین تکلیف می‌شود
مدیر منطقه ۷ شهرداری قم از تعیین تکلیف بازارچه پل حجتیه خبر داد و گفت: با توجه به غیرفعال بودن این مکان و داشتن کاربری سبز، تملکات این بازارچه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش شهرنیوز، محمد رمضانی در جلسه قرارگاه عملیاتی بررسی وضعیت پروژه‌های کلان شهرداری قم با اشاره به آخرین وضعیت تملکات ادامه پروژه فاز ۵ عمار یاسر در حدفاصل خیابان شهید فاطمی تا ریل راه‌آهن و میدان سپاه، اظهار کرد: تمام املاک در مسیر پروژه، به‌غیراز یک ملک تعیین تکلیف شده است.

وی با بیان اینکه در شهر قم شاهد انقلابی در حوزه تملکات املاک در مسیر و آزادسازی آن‌ها هستیم، افزود: تنها در یک هفته گذشته و صرفاً برای ادامه فاز ۵ عمار یاسر، حدود ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم بهسازی و جداره سازی محور پل علیخانی تا عمار یاسر را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی این پروژه در حال آغاز است و بهسازی سرای محمدی به‌عنوان بزرگترین مجموعه تجاری در اجرای این پروژه به‌زودی آغاز می‌شود.

رمضانی از تعیین تکلیف بازارچه پل حجتیه خبر داد و گفت: با توجه به غیرفعال بودن این مکان و کاربری سبز داشتن، تملکات این بازارچه در دستور کار قرار گرفته است.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/MEP5V